آشنایی با آژانس تبلیغاتی مات در 13 نکته

لست سکند

دنیای امروز دنیای تبلیغات است؛ تبلیغاتی که سعی دارند خدمات و محصولات را به بهترین شکل به مشتریان معرفی کنند. البته تبلیغات در ایران مانند سایر کشورها، در ابتدا به صورت کلامی بود و به دنبال ایجاد صنعت چاپ، روند تبلیغات متحول شد. در عصر قاجار آگهی‌های تجاری کم کم به نشریات راه پیدا کردند؛ روزنامه وقایع اتفاقیه اولین روزنامه‌‌ی درج آگهی بود.

امروزه شرکت‌های تبلیغاتی زیادی فعالیت دارند که یکی از آنها آژانس تبلیغات، بازاریابی و برند «مات» است که سعی دارند به عنوان شرکتی تبلیغاتی ادامه‌‌دهنده راه نشریات مکتوب باشد.

کاماپرس در ادامه به ۱۳ نکته خواندنی می‌پردازد که دانستن آنها برای کسب و کارها خالی از لطف نیست؛

۱. گروه تبلیغات مات در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. در ابتدا به ارائه برخی از خدمات در این حوزه بسنده کرده بود اما در یک بازه چهارساله به یک آژانس جامع‌گرا تبدیل شده است.

۲. سامان بهرامی به عنوان مدیرعامل، به همراه ابراهیم بهرامی به نمایندگی از شرکت تجارت الکترونیک هوداد و محمد صادقی به نمایندگی از شرکت راهبرد بین‌المللی هوگر، اعضای هیئت مدیره مات را تشکیل می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

۳. گروه مات استفاده از فناوری‌های نوین و سرمایه انسانی متخصص، ارتقای دانش بازاریابی، توسعه بازار مشتریان و افزایش آگاهی مخاطبان را ماموریت خود می‌داند.

۴. تبدیل شدن به یکی از معتبرترین گروه‌های ارتباطات و بازاریابی منطقه خاورمیانه با استانداردهای جهانی چشم‌انداز گروه تبلیغات مات است.

۵. داشتن اخلاق حرفه‌ای و احترام متقابل، خلاقیت، نوآوری و نظم سازمانی از جمله ارزش های گروه خدمات مات به شمار می رود.

۶. از اهداف گروه تبلیغات مات می‌توان به افزایش درآمد کل، افزایش سودآوری، توسعه دفاتر خارجی و افزایش رضایت مشتریان اشاره کرد.

۷. شرکت‌ها و برندهای مینو، دومینو، بانک ملی ایران، بیمه دی، موسسه اعتباری ملل، رایتل، همراه اول، هوآوی و … از جمله مشتریان گروه تبلیغاتی مات هستند.

۸.ساختار مات از بخش های بازاریابی، خلاقیت، فناوری اطلاعات، آتلیه، بازرگانی، خدمات مشتریان و … تشکیل شده است.

۹. بسیاری از برندهای بزرگ دنیا به شکل‌های مختلف در تبلیغات ورزشی مشارکت می کنند. گروه تبلیغات مات، در سال جاری با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماهر با فدراسیون بسکتبال ایران همکاری انحصاری بسته است.

۱۰. گروه تبلیغات مات، بخش نمایش خانگی خود را با عنوان « شبکه ارتباطات آرمانی » راه اندازی کرد تا بستری برای برقراری روابطی سودمند میان صاحبان آثار نمایش خانگی،کالا، خدمات و برند فراهم کند.

۱۱. آخرین سرمایه ثبت شده‌ی شرکت در سال ۱۳۹۵ به ارزش ۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال برآورد شده است.

۱۲. خدمات مات درسومین جشنواره تبلیغات ایران در سال ۱۳۹۶ از طرف هیئت داوران ۴ شاهین طلایی، ۲ شاهین نقره‌ای و ۴ دیپلم افتخار در زمینه تبلیغات را از آن خود کرده است. گروه مات برنده جایزه اول بهترین تبلیغات اجتماعی در پنجمین جشنواره فیلم و تبلیغات اجتماعی لمپا روسیه شد. همچنین در سال ۲۰۱۸دیپلم افتخار جشنواره تبلیغات ایران را کسب کرد.

۱۳. گروه خدمات مات در سومین جشنواره تبلیغات ایران در سال ۱۳۹۶ حضور داشته است.

مرتبط با : آژانس تبلیغاتی مات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز