آسان ترین روش‌های مهاجرت به مجارستان

درحال حاضر، بسیاری از افراد برای تامین آینده خود و عزیزانشان، به سراغ مهاجرت به کشورهای اروپایی رفته‌اند. کشور مجارستان به‌واسطه پیشرفت در ابعاد گوناگون تحصیلی، اقتصادی و کار، یکی از گزینه‌های ایده‌آل مهاجرت محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مهاجرت به مجارستان به‌عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا، از روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است که افراد با توجه به شرایط شخصی و خانوادگی می‌توانند از طریق یکی از آن‌ها اقدام کنند. از جمله روش‌های مهاجرت آسان به مجارستان می‌توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و حتی مهاجرت طریق ازدواج اشاره کرد. با وجود این، پیش از اقدام به مهاجرت به مجارستان باید با وکلای حقوقی و مهاجرتی در مورد اقدامات لازم، شرایط و مدارک موردنیاز مشورت کنید. کاماپرس در ادامه روش‌های مهاجرت به مجارستان را بررسی می‌کند.

چرا مهاجرت به مجارستان؟

مجارستان به‌عنوان یکی از اعضای اتحادیه شینگن در قلب اروپا واقع شده و جمعیتی حدود یک میلیون نفر دارد. شهر بزرگ و پیشرفته بوداپست، پایتخت مجارستان بوده و بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپایی همچون اتریش، اوکراین، اسلواکی، صربستان و غیره با این کشور مرز خاکی مشترک دارند.

مجارستان یکی از کشورهای اروپایی است که مهاجرت و دریافت اقامت آن تا حدودی آسان بوده و از این نظر گزینه مناسبی محسوب می‌شود. روش‌های مهاجرت به مجارستان در ادامه آمده است؛

آریاک سفر

مهاجرت تحصیلی به مجارستان

کشور مجارستان دارای سیستم آموزشی بسیار قوی و دانشگاه‌های با رنک‌های بالا در سطح جهانی است؛ با وجود این، هزینه‌های تحصیل در این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین بوده و از این رو بسیار مورد استقبال دانشجویان ایرانی قرار دارد. از مزایای مهاجرت تحصیلی به مجارستان این است که پس از اتمام تحصیلات خود می‌توانید به‌راحتی در این کشور کار پیدا کرده و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کرده و پس از مدتی اقامت دائم نیز دریافت کنید.

مهاجرت کاری به مجارستان

یکی از روش‌های دریافت ویزا و اقامت کشور مجارستان، پیدا کردن موقعیت کاری در این کشور است. البته افرادی که شهروندی اتحادیه اروپا را نداشته باشند برای کار در مجارستان باید مجوز یا اجازه کار را از این کشور دریافت کنند.

برای دریافت مجوز کار ابتدا باید موقعیت کاری موردنظر خود را پیدا کنید که برای این مسئله شرکت استخدام کننده باید در یکی از دفاتر کار مجارستان درخواست تقاضای نیرو کرده باشد. پس از استخدام، کارفرما از سمت کارمند درخواست مجوز کار داده و پس از صدور این مجوز، ویزای کار توسط کنسولگری مجارستان و برای مدت دو سال به فرد داده می‌شود.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به مجارستان سرمایه‌گذاری در این کشور از طریق ثبت شرکت است. با سرمایه‌گذاری در مجارستان به‌عنوان مدیر شرکت می‌توانید مجوز اقامت دائم و موقت مجارستان را دریافت کنید. البته ثبت شرکت در مجارستان چندان ساده نبوده و شما باید با مشورت وکلای متخصص و آشنا به قوانین ثبتی مجارستان عمل کنید.

فرایند ثبت شرکت به این‌صورت است که شما ابتدا شرکت موردنظر خود را در مجارستان با ارائه یک طرح تجاری قابل قبول ثبت می‌کنید. همسرو فرزندان مدیران شرکت‌ها می‌توانند به‌راحتی به مجارستان مهاجرت کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری و خرید ملک

یکی از روش‌های محبوب و مطمئن سرمایه‌گذاری در مجارستان که می‌توانید به‌واسطه آن ویزا و اقامت این کشور را دریافت کنید، خرید ملک در مجارستان است. شرایط خرید ملک در مجارستان شامل برخورداری از سن بالای 18 سال، ارائه مدرکی مبنی برا تمکن مالی برای خرید ملک در مجارستان و نداشتن سابقه کیفری فرد متقاضی و خانواده او است.

مهاجرت گردشگری به مجارستان

شما با اخذ ویزای توریستی مجارستان نیز می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید. برای اقدام به این روش ابتدا باید برای دریافت ویزای توریستی ثبت‌نام کرده و مدت حدود 15 الی 30 روزه را برای بررسی و تایید مدارک و صدور ویزای توریستی صبر کنید. ویزای توریستی مجارستان یک ماهه بوده و دریافت آن منوط به داشتن حق بیمه با پرداخت مبلغ حدودی سی‌هزار یورو و همچنین داشتن گذرنامه است.

ثبت شرکت در اروپا با موسسه حقوقی میرداماد

موسسه حقوقی میرداماد به‌عنوان یک دفتر مهاجرتی تخصصی و معتبر در شیراز، با برخورداری از وکلا و مشاوران حقوقی و مهاجرت مجرب، در زمینه مشاوره و انجام تمام امور مرتبط با مهاجرت فعالیت می‌کند. برای مهاجرت به مجارستان می‌توانید با وکلای این مجموعه مشورت کرده و بهترین روش برای مهاجرت را انتخاب کنید.

این مجموعه همچنین به‌عنوان یک موسسه حقوقی، انواع پرونده‌های حقوقی و کیفری در امور مختلف را نیز می‌پذیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه میرداماد
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز