آزمون‌های آزمایشی موسسه «ماهان» غیرحضوری شد

موسسه آموزشی ماهان اعلام کرد آزمون های آزمایشی مرحله 6 این موسسه به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش کاما پرس به نقل از روابط عمومی موسسه ماهان، در اطلاعیه این موسسه آمده است؛ با توجه به شرایط پیش آمده در اثر ویروس کرونا و همچنین مسئولیت اجتماعی جهت حفظ سلامت شما گرامیان که بر عهده موسسه ماهان است به اطلاع می‌رساند مرحله 6 آزمون های آزمایشی ماهان بصورت غیر حضوری و آنلاین از 22 تا 24 اسفندماه برگزار می شود.
شایان ذکر است این موسسه آزمون مرحله 5 را نیز از 15 تا 17 اسفندماه به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار کرد.
موسسه ماهان همچنین با انتشار ویدئویی در سایت این موسسه نحوه برگزاری این آزمون ها به صورت آنلاین را آموزش داده است. آزمون های آزمایشی مراحل 6 موسسه ماهان از ساعت 8 صبح 22 اسفندماه تا ساعت 20  ، 24 اسفندماه برگزار خواهد شد. متقاضیان برای شرکت در این آزمون باید به سامانه داوطلبین پرتال ماهان مراجعه و در قیمت آزمون ها ، آزمون اینترنتی مرحله 6 را انتخاب کنند.
گفتنی است موسسه ماهان سال 1379 به همت جمعی از دانش آموختگان حوزه های مختلف دانشگاهی با هدف کمک به ارتقای سطح دانش آکادمیک و به روز رسانی این علوم با چشم انداز توسعه ایران آغاز به کار کرد. این موسسه 13 سال پیاپی بیشترین تعداد رتبه های تک رقمی را در بین مراکز تحصیلات تکمیلی داشته و آموزش های تخصصی آن مورد توجه مدیران رده بالای سازمان های دولتی و خصوصی قرار گرفته است. ماهان در حال حاضر پس از گذشت سال ها از تاسیس، با کسب تجربه در برگزاری دوره های مختلف در تمام سطوح مختلف مدیریتی، موفق به تاسیس اولین مرکز آموزش مدیریت در قالب MBA   شده است.

آریاک سفر
مرتبط با : موسسه ماهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز