آزمون استخدامی دی ماه و جزئیات مهمی که باید بدانید

آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش کاماپرس، مهمترین آزمون استخدامی کشور سرانجام و بعد از چند دوره که به دلیل بیماری کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی به تعویق افتاد،‌ روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود.

رعایت پروتکل های بهداشتی در چینش صندلی ها

زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره رعایت پروتکلهای بهداشتی در این آزمون می گوید:« برای رعایت پروتکل های بهداشتی صندلی ها با فاصله ۱.۵ متر چیده می شوند و سیستم تهویه هوای فضای برگزاری و گرمایش سالنها و کلاسها کنترل می شود. همچنین در مبادی ورودی و پنجره هایی که احتمالا برای تهویه هوای سالن یا کلاس لازم است دقایقی در جلسه آزمون باز شود چینش صندلی انجام نگرفته است.»

آریاک سفر

به گفته زرین آمیزی علاوه بر نصب بنر و اصلاعیه ها برای هدایت داوطلبان در حوزه ها، محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علایم مشکوک هستند در نظر گرفته می شود. همچنین هماهنگی با پلیس راهور و وزارت کشور برای صدور مجوز تردد بین شهری داوطلبان برای حضور در شهر برگزاری آزمون انجام گرفته است.

تکمیل فرم خوداظهاری کرونا توسط دواطلبان

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد همه داوطلبان باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس http://salamat.gov.ir مراجعه کنند و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

زرین آمیزی در پایان به مهر می گوید:« تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می شود و به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آنها غیرقابل استفاده است نیز ماسک داده می شود.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز