آزاده نامداری دیگری در راه است؟!

لست سکند

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «حال مرحوم آزاده رو حالا میفهمم. متاسفانه ما پتانسیل عجیبی در خشونت علیه یکدیگر داریم!»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سلبریتی‌ها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خانم بازیگر ایرانی که تا پیش از این هم جنجال‌های بسیاری به پا کرده بود، چندی پیش ویدئویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در میان حرف‌هایش گفت: «کسی که بعد از ۳۰ سال نتواند زندگی خوبی داشته باشد، بی دست و پا است.»

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

همین حرف، دردسرها و حواشی زیادی برای او ایجاد کرد. وی که چندان هم از حاشیه بدش نمی‌آید، پس از این ماجرا مدعی شد که: «همونا که برا آزاده نامداری دل میسوزندن و یقه پاره میکردن و سر خاکش شعر میخوندن و بیانیه میدادن، همونا حتی خشونت و بدترش رو دارن اینجا خالی میکنن. حال مرحوم ازاده رو حالا میفهمم متاسفانه ما پتانسیل عجیبی در خشونت علیه یکدیگر داریم.»

راز آسمان پایتخت

همسر سابق پیمان قاسمخانی در ادامه شعری را به آشنایان قدیمی خودش تقدیم کرد و در نهایت نوشت: «ضمنا دوست عزیز اعتقاد به دموکراسی و البته شجاعت یعنی در جایگاهی که من هستم باشی و کامنت هاتو باز بگذاری و هیچی رو پاک نکنی.»

بهاره رهنما فارغ التحصیل رشته حقوق و از بازیگران سینما و تلویزیون است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آزاده نامداری دیگری در راه است؟!

  1. بازنشسته گفته:

    ما بازنشستگان اینقدر بد بخت هستیم بهاره خان که هر فردپولداری می بیند با اوازدواج می کند ما را مسخره می کند باید مراجع قانون به مطلب این رجو کند واو را به سزای کامل برساند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز