آرامش در بازار طلا تدوام دارد؟

لست سکند

امروز تا ساعت 12، قیمت هر گرم طلای 18عیار، یک میلیون و 64 هزار و 500 تومان بود که نسبت به روز گذشته 11 هزار و 800 تومان افزایش داشت. قیمت هر مثقال طلای 18 عیار نیز در مقایسه با دیروز 0/82 درصد افزایش پیدا کرد و به سطح قیمتی 4 میلیون و 608 هزار تومانی رسید.

به گزارش کاماپرس، نرخ هر گرم طلای 24 عیار هم یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان اعلام شد. به گفته ابراهیم محمد ولی، رئیس اتحادیه طلا، بعد از انتخابات، داد و ستدها به روال عادی برگشته و خرید و فروش هیجانی در بازار وجود ندارد. ضمن اینکه برای مدتی، در برخی روزها حجم معاملات فروش طلا و سکه نسبت به خرید آن پیش افتاد.

دلیل این موضوع هم به نظر افزایش بیکاری و کاهش سطح معیشت مردم در نتیجه شیوع گسترده بیماری کرونا و همچنین انتظارات مثبت به احتمال وقوع توافق ایران و آمریکا بر سر موضوع برجام است.

راز آسمان پایتخت

به علاوه روز گذشته قیمت هر اونس طلا هزار و 782 دلار اعلام شد. ثبات این قیمت تا بازگشایی بازار جهانی در کنار نوسان قیمتی اندک دلار، به عنوان بازار هم ارز موثر، باعث نوسانات کم قیمت طلا در بازار داخلی شد. در حال حاضر قیمت هر اونس طلا معادل هزار و 779 دلار است.

قیمت سکه امامی هم با رشد 1/45 درصدی نسبت به دیروز معادل 10 میلیون و 680 هزار تومان اعلام شد. نرخ نیم سکه هم در مقایسه با روز گذشته رشد 0/53 درصدی داشته و به سطح 5 میلیون و 650 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه هم با 10 هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل، برابر 3 میلیون و 650 هزار تومان شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز