آخر این ماه منتظر شیائومی Civi 2 باشید

سپتامبر سال گذشته میلادی بود که سری شیائومی Civi روانه بازار چین شد و توانست با طراحی پرمیوم و جذاب خود مورد استقبال کاربران خصوصا جوانان قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از عرضه موفق دو گوشی شیائومی Civi 1 و Civi 1S ، شیائومی قصد دارد نسل دوم این گوشی را روانه بازار کند. حالا نسل جدید سری Civi احتمالا با تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک معرفی خواهد شد.

حالا سوال این است که این گوشی، در میان گوشی‌های فروش عمده شیائومی نیز قرار می‌گیرد تا همه بتوانند آن را بخرند؟

طبق گزارش وبسایت Xiaomiui.net ، گوشی شیائومی Civi 2 با شناسه مدل Ziyi در محیط توسعه نرم‌افزاری MIUI دیده شده است که به نظر می‌رسد قرار است در طی ماه جاری اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 را دریافت کند. با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد شیائومی Civi 2 احتمالا در پایان ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد و پس از عرضه نیز این بروزرسانی نرم‌افزاری را دریافت می‌کند.

آریاک سفر

در این گزارش همچنین ذکر شده است که پردازنده گوشی شیائومی Civi 2 تراشه جدید اسنپدراگون 7 نسل یک خواهد بود که جایگزین تراشه اسنپدراگون 778G+ موجود در شیائومی Civi 1S خواهد شد. به علاوه، شیائومی Civi 2 احتمالا از نمایشگر 6.55 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی گوشی شیائومی می‌توان به دوربین سه‌گانه و شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد.

در پایان گفتنی است که گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی Civi 2 بر طبق این گزارش روانه بازارهای جهانی نخواهد شد. یعنی فروش عمده شیائومی این گوشی را برای خرید به خرده فروشان ارائه نمی‌دهد. اما احتمالا‌ گوشی‌های شیائومی 12 لایت NE و یا شیائومی 13 لایت به عنوان نسخه ری‌برند شده این گوشی برای کاربران بین‌المللی عرضه خواهد شد. در ادامه قیمت فروش عمده شیائومی های کنونی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز