آخرین یارانه قرن چه زمانی واریز می‌شود؟

آخرین یارانه نقدی سال ۹۹ و البته آخرین یارانه نقدی قرن، ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه خیلی از کارشناسان نجوم معتقدند امسال آخرین سال قرن است، اما در مقابل تعداد زیادی هم هستند که اعتقاد دارند سال ۱۴۰۰ آخرین سال قرن به حساب می‌آید.

با این اوصاف آخرین یارانه نقدی سال ۹۹ که همان یارانه نقدی ۴۵ هزار ۵۰۰ تومانی است، طبق روال ماههای گذشته ۲۰ اسفند ماه پرداخت می‌شود. از آذر ۱۳۸۹ تا کنون ۱۲۰ مرحله یارانه نقدی با نرخ ثابت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب یارانه بگیران واریز شده است و سالانه بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان بودجه برای پرداخت آن در نظر گرفته شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آخرین مرحله یارانه معیشتی کرونا در روزهای آخر سال

آریاک سفر

البته به غیر از یارانه نقدی و ثابت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی که پرداخت آن ادامه دارد، پرونده یک یارانه دیگر در سال ۹۹ بسته می‌شود. یارانه کمک معیشتی کرونا که پرداخت آن حواشی زیادی درست کرد هم روزهای آخر ماه به حساب مشمولان واریز می‌شود.

این یارانه ۱۰۰ هزار تومانی با تصمیم دولت و برای حمایت از معیشت اقشار کم درآمد که به دلیل شیوع ویروس کرونا کار خود را از دست داده بودند و هیچ در آمد ثابتی نداشتند، در نظر گرفته شد. این یارانه ۱۰۰ هزار تومانی از آذر ماه گذشته به مدت چهار ماه به حساب ۳۰ میلیون خانوار کم درآمد واریز شد.

تا کنون ۳ مرحله از پرداخت این یارانه انجام شده است و با پرداخت مرحله آخر پرونده آن در سال ۹۹ بسته می شود. آخرین یارانه کمک معیشتی یا همان یارانه بنزین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی امسال هم روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

لازم به ذکر است این ماه نهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام کرونا از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز