آخرین فرصت برای رزرو تور کربلا + قیمت تور هوایی کربلا

میلیون‌ها مسلمان شیعه در طول سال به شهر زیارتی کربلا مشرف می‌شوند. هزار شوق و اشتیاق برای توصیف کامل حال زائران در هنگام تشرف به کربلا کافی نیست. بسیاری از مومنان در سراسر جهان در تمنای این سفر مقدس در آستانه سال جدید هستند. چه چیزی بهتر از آن که بتوانید روزهای پایانی اسفند یا آغاز سال جدید را در این فضای معنوی سپری کنید. اگر فکر می‌کنید زمان را از دست داده‌اید، خوب است بدانید که جهت رزرو تور کربلا در این ایام، هنوز هم فرصت هست.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از افراد در روزهای پایانی سال مشغله‌های کاری و شخصی فراوانی دارند، با این حال رزرو تور هوایی کربلا یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در زمان رفت و برگشت در مقایسه با تورهای زمینی است. پرواز می‌تواند راهی آسان و سریع برای رسیدن به مقصد مورد نظر باشد اما آیا هزینه آن و بودجه مورد نظر به همان اندازه که مزیت دارد، خوب هست؟ بهتر است در این روزها، این سفر مقدس را به یک کارگزاری معتبر بسپارید و آسوده باشید. کاماپرس در ادامه به معرفی تورهوایی کربلا در آژانس نیکان گشت می‌پردازد.

خدمات تور هوایی کربلا

گرفتن ویزا برای بسیاری از افرادی که به تنهایی اقدام به سفر می‌کنند کاری زمان‌بر و خسته کننده است. آژانس‌های گوناگونی خدمات دریافت ویزا را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. امکانات دیگر تور هوایی کربلا شامل ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، بیمه مسافرتی، زیارت سامرا و کاظمین به صورت رایگان، صبحانه، نهار، شام با همراهی یک آشپز ایرانی می‌شود.

برنامه تور هوایی کربلا

تور هوایی کربلا

تور هوایی کربلا در ابتدا با مشرف شدن به نجف آغاز می‌شود. متناسب با پکیج انتخاب شده، مدت اقامت در نجف بین دو تا سه شب متغیر است. زیارت حرم حضرت علی(ع)، مسجد کوفه، مسجد سهله و سایر اماکن معنوی در این بازه زمانی صورت می‌گیرد. بازدید از قبرستان وادی السلام منوط به توافق و رضایت میان مدیر کاروان و زائران، امکان‌پذیر است. زیارت مقبره حضرت هود و حضرت صالح و سایر مکان‌های زیارتی نجف بخشی از برنامه تور است.

آریاک سفر

انتقال مسافران از نجف به کربلا توسط اتوبوس صورت می‌گیرد. اقامت در کربلا همراه با زیارت از حرم حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل عباس ادامه دارد. بازدید از تل زینبیه، طفلان مسلم، نهر علقمه، کف العباس از خدمات آژانس نیکان گشت است.

روز آخر سفر به بازدید و زیارت شهر کاظمین و سپس شهر سامرا اختصاص دارد. در تور هوایی کربلا زائران در نهایت به سمت فرودگاه نجف یا بغداد رهسپار می‌شوند و این سفر معنوی و مقدس را به پایان می‌رسانند.

هتل و هزینه تور

هزینه رزرو تور در روزهای پایانی اسفند تقریبا 20 میلیون تومان جهت اقامت در هتل اسطوره نجف و برج الامره کربلا می‌شود. در تعطیلات نوروز نرخ تورهای کربلا کمی متغیر است. متناسب با تاریخ رفت و هتل رزرو شده، مبلغ دریافتی متفاوت است. تور کربلا زمینی با هزینه کمتر اما اتلاف زمان بیشتر در رفت و برگشت توسط نیکان گشت نیز برگزار می‌شود. برنامه سفر و مدارک لازم جهت رزرو تور، چه در تور هوایی و چه در نوع زمینی تقریبا یکسان است.

 

آژانس نیکان گشت؛ کارگزار رسمی تور کربلا

آژانس نیکان گشت با تجربه هفت ساله در برگزاری تورهای کربلا و نجف به زائران و مشتاقان سفرهای عتبات عالیات، خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه خدمات رزرو هتل، بلیط هواپیما و بلیط چارتر را در این تورهای زیارتی در طول سال ارائه می‌کند. سفر هوایی کربلا در نیکان گشت در بازه‌های مختلفی از سال با قیمت متفاوت محاسبه می‌شود. بخشی از وبلاگ سایت به معرفی مطالب در حوزه گردشگری اختصاص دارد. نیکان گشت در قسمت توصیه‌های مسافرتی نکات قابل ارزنده‌ای در رابطه با یک سفر ایمن و آسوده را بیان می‌کند. ارتباط با کارشناسان نیکان گشت از طریق دو پیام رسان واتسپ و ایتا وجود دارد. تیم پشتیبانی نیکان گشت در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل نیز پاسخگوی سوالات و برطرف کردن نیاز زائران هست. مسافران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ‌علاوه‌بر وبسایت به اینستاگرام نیکان گشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : نیکان گشت
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز