آخرین روزهای قرعه‌کشی کمپین 5 میلیارد تومانی بلوبانک

کمپین قرعه‌کشی بلوبانک که از روزهای پایانی سال گذشته شروع شده بود، هم‌اکنون به روزهای آخر خود رسیده است. در این کمپین 20 جایزه 200 میلیون تومان و 20 جایزه 50 میلیون تومان به برندگان قرعه‌کشی اهدا می‌شود.

به گزارش کامرس در نسخه جدید اپلیکیشین بلوبانک بخش جدیدی تحت عنوان بلوکلاب اضافه شده است. در این بخش اطلاعات مربوط به شانس‌های قرعه‌کشی و امتیازهای هر کاربر نمایش داده می‌شود. این کمپین در 25 اسفند سال گذشته شروع شده و قرعه‌کشی آن در روز 4 خرداد ماه انجام می‌شود. کاربران تا یک روز قبل از قرعه‌کشی فرصت دارند تا امتیازات خود را جمع‌آوری کنند.

بلوبانک-کاماپرس

با واریز حداقل 200 هزار تومان به حساب بلوبانک می‌توان در این قرعه‌کشی ثبت‌نام کرد. به ازای هر 200 هزار تومان موجودی 1 امتیاز قرعه‌کشی به کاربر اختصاص می‌یابد. در قرعه‌کشی شانس به توان دوستی 2 امتیازهای کسب شده در روزهای تعطیل دو برابر محسوب می‌شود. افزایش امتیاز از طریق دوستان دعوت‌شده توسط کاربر نیز امکان‌پذیر است. به ازای هر روزی که موجودی حساب دوستان دعوت شده حداقل 2 میلیون تومان باشد، کاربر 5 امتیاز دریافت می‌کند.

مورد دیگری که در تعداد امتیازها تأثیر دارد، میزان موجودی حساب بلوبانک است. هرچه مبلغ موجودی فرد بیشتر باشد، امتیاز بیشتر و در نتیجه شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه‌کشی خواهد داشت.

آریاک سفر

بلوبانک-کاماپرس

سال گذشته کمپین شانس به توان دوستی از 6 تا 24 اسفندماه برگزار شد. در کمپین گذشته 50 جایزه 100 میلیون تومانی قرعه‌کشی و به مشتریان اهدا شد. سپس از روز 25 اسفندماه شانس به توان دوستی 2 شروع شد. در این کمپین که تا 4 خرداد ادامه دارد، فرصتی مناسب برای مشتریان جهت جمع‌آوری امتیاز فراهم شد.

بلوبانک وابسته به بانک سامان فعالیت خود را از اواخر سال 1398 شروع کرد. این نئوبانک ایرانی برای برآورده کردن نیازها مشتریان به ویژه جوانان شکل گرفت و به فعالیت خود ادامه داد. خدمات این بانک به صورت کاملا آنلاین است. بلوبانک توانسته سطح جدیدی از نوآوری را در بانک‌داری کشور ارائه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز