آتش بازی شب عید با قیمت فرش و کناره قالیکده البرز! (با قیمت و عکس)

به گفته کارشناسان قالیکده البرز در ایران مرکز فروش فرش کناره مختلفی جود دارند و مشغول به فعالیت هستند. انتخاب بهترین مرکز فروش فرش کناره یک از نکته‌های مهم در هنگام خرید فرش کناره متری است. تنوع فرش های کناره بسیار زیاد است، به گزارش قالیکده البرز عموم مردم برای زیبایی دکوراسیون خانه خود علی الخصوص زیبایی راهرو راه پله از فرش های کناره استفاده می کنند. فرش های کناره به صورت متری نیز در طرح و ابعاد به فروش می رسند. حتی افراد برای ست کردن دکوراسیون فرش خانه خود می توانند فرش های کناره قالیکده البرز را با فرش های پهن شده در پذیرایی خانه خود استفاده کنند. به گفته کارشناسان قالیکده البرز از فرش های کناره در کنار کفپوش ها و راهرو راه پله بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

انتخاب فروشگاه فروش فرش کناره

به گزارش کاماپرس بنا بر اعلام کارشناسان فروشگاه قالیکده البرز یکی از نکات مهمی که در انتخاب فروشگاه برای خرید فرش کناره باید در نظر بگیرید تنوع محصولات، کیفیت محصولات، اندازه فرش کناره متری مورد نظر شما و موارد دیگر است. همچنین در کنار این موضوعات امکان خرید اینترنتی از فروشگاه مورد نظر یک مزیت دیگری را به همراه خواهد داشت.

ویژگی خرید اینترنتی و تنوع فرش های کناره در فروشگاه قالیکده وجود دارد. یکی دیگر از نکات مهم در خرید اینترنتی به گفته کارشناسان قالیکده البرز نحوه ارسال فرش کناره است.

به عنوان مثال یک مرکز فروش فرش کناره با ارسال رایگان فرش می تواند از دیدگاه اقتصادی به نفع مشتری باشد. پس تمام این موارد می تواند شما را در انتخاب بهترین مرکز فروش تخت راهنمایی کند.

آریاک سفر

انواع فرش کناره و متری

استفاده از دستگاه های فرش بافی متنوع باعث می شود که محصولات مختلف تولید و ارائه شوند. انواع محصولات مانند فرش های ماشینی، گلیم ها و غیره با استفاده از ابزارهای خاصی تولید می شوند.

هر یک از این وسایل این قابلیت را دارند که محصولات را با ابعاد مختلف با عرض حداکثر 4 متر تولید کنند. برای طول فرش کناره یا متری محدودیتی وجود ندارد و به همین دلیل می توان آن ها به صورت رولی عرضه کرد.

بنابراین دستگاه هایی که برای تولید انواع فرش ماشینی یا گلیم استفاده می شوند نوع متری یا کناره را هم عرضه می کنند. با مراجعه به مرکز فروش فرش کناره می توانید بهترین انواع را خریداری کنید. این کالا به صورت انواع گلیم مانند گلیم گبه، گلیم فرش و غیره بافته می شود.

هم چنین محصولات فانتزی مانند شنل نیز به شکل رولی یا متری عرضه می شوند. انواع فرش ماشینی از جمله 500 ، 700 ، 1000 و 1200 شانه در ابعاد مشخص و به صورت کناره و متری بافته می شوند.

هر یک از این محصولات دارای عرض های مشخص هستند که از 50 سانتی متر تا 3 متر متغیر هستند. طول فرش کناره به صورت نا محدود است و به همین دلیل به صورت رولی یا متری عرضه می شود. مشتری می تواند با مراجعه به مرکز فروش فرش کناره عرض مشخص و طول دلخواه از این کالا را تهیه کنید.

فرش مناسب برای راهرو یا راه پله

در بسیاری از منازل سطح راهرو یا راه پله با استفاده از سنگ، سرامیک یا پارکت پوشیده شده است. عده ای از مردم ترجیح می دهند از نوع دیگری از کفپوش استفاده نکنند، اما به کار بردن فرش کناره یا متری برای چنین مواردی بسیار مناسب می باشد. شما می توانید از نوعی کناره با بهترین عرض و طول در راه پله یا راهرو استفاده کنید.

در مرکز فروش فرش کناره می توانید بهترین گزینه را برای منزل خود تهیه کنید. طرح هایی که در این محصولات استفاده می شود دارای تنوع بسیار زیاد است.

انواع نقشه های سنتی و فانتزی مدرن را می توانید در انواع فرش کناره و متری بیابید. هم چنین رنگ های استفاده شده در این کالا به گونه ای است که شما می توانید برای هر دکوراسیون بهترین انتخاب را داشته باشید.

طرح های سنتی و کلاسیک که در انواع کناره فرش و گلیم استفاده می شود برای دکوراسیون های سنتی و حتی مدرن مناسب است. دیگر محصولات به ویژه شنل و گلیم گبه ها دارای طرح و نقشه های فانتزی و مدرن هستند.

شما می توانید از این طرح ها برای دکوراسیون های مختلف سنتی و مدرن استفاده کنید. مرکز فروش فرش کناره معمولاً در نقاط مختلفی از کشور قرار دارد و خرید انواع طرح ها به سادگی انجام می شود.

جدیدترین فرش های کناره

به گزارش قالیکده البرز جدیدترین طرح هایی که از فرش کناره امروزه در بازار و ازجمله در فروشگاه قالیکده البرز موجود است فرش های کناره ای است که در زیر چند نمونه از آن ها را معرفی کرده ایم.

فرش کناره طرح سوفیا قالیکده البرز

قیمت فرش کناره سوفیا در قالیکده البرز به قیمت متری 470 هزار تومان است.

فرش کناره طرح قشقایی سرمه ای قالیکده البرز

قیمت فرش کناره قشقایی سرمه ای در قالیکده البرز به قیمت متری 135 هزار تومان است.

فرش کناره طرح گل رز قالیکده البرزقیمت فرش کناره گل رز در قالیکده البرز به قیمت متری 320 هزار تومان است.

با استناد به گزارش قالیکده البرز قیمت فرش های کناره در بازار و به نرخ روز در طرح های مختلف و اندازه های متفاوت، مشخص شده است. برای مشاهده قیمت های فرش های کناره در اندازه های مختلف به آدرس اینترنتی قالیکده البرز مراجعه کنید.

منبع: قالیکده البرز

 

مرتبط با : قالیکده البرز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز