آب مشترکان کم مصرف رایگان می شود؟

آب برای مشترکان کم مصرف قرار است که رایگان شود، پیش تر حسن روحانی اعلام کرده بود زمان اجرای این طرح اول دی ماه خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، دولت یازدهم به منظور تشویفق مردم به استفاده بهینه از گاز، آب و برق در اقدامی تازه هزینه مشترکان کم مصرف را شامل تخفیف یا مجانی می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص آخرین جزئیات طرح رایگان آب مشترکان کم مصرف توضیحاتی را ارائه داد.

طرح رایگان آب مشترکین کم مصرف به کجا رسید؟محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که  آیا آب مشترکان کم مصرف از اول دی ماه رایگان می‌شود یا خیر؟ گفت: در حال حاضر چنین موضوعی در دستور کار نیست و ابلاغیه‌ای در این خصوص به ما اعلام نشده است.

او ادامه داد: در این خصوص طرحی را آماده کرده‌ایم که در هیأت دولت تصویب خواهد شد و همین امسال آن را اجرایی می‌کنیم. بر این اساس گروهی از مشترکان کم‌مصرف آب مشمول تخفیف صددرصدی خواهند شد.

آریاک سفر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد: در استان تهران ۶۰ درصد مشترکان زیر الگو، ۲۰ درصد مشترکان در حد نرمال و کمی بیشتر و ۱۵ درصد مشترکان در دسته پرمصرف‌ها و ۵ درصد هم در دسته مشترکان بسیار پرمصرف قرار دارند.

۶۰ درصد مشترکان تهرانی آب برایشان مجانی می شود

بختیاری افزود: در صورت تحقق طرح رایگان شدن هزینه آب برای کم‌مصرف‌ها در تهران، ۶۰ درصد مشترکان در این استان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آب مجانی استفاده خواهند کرد.

گفتنی است، به تازگی حسن روحانی رئیس جمهور از رایگان شدن آب‌ بهای ۳۰ درصد مشترکان آب از اول دی ماه خبر داده بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز