آبگرمکن فوری ؛ یک محصول جالب برای سفر

لست سکند

آبگرمکن فوری یکی از محصولات پرطرفداری است که امروزه در فصول و مناطق سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع آبگرمکن با نصب آسان و سریع بر روی خروجی شیر آب در چند ثانیه آب را به دمای مورد نظر می‌رساند. این آبگرمکن کوچک و قابل حمل است و در طول سفر می توان آن را با خود همراه داشت.

به گزارش کاماپرس، وجود فولاد ضد زنگ در ساختار آبگرمکن فوری است که دستیابی به دمای قابل تنظیم در کمترین زمان را میسر می‌کند.

به صورت خلاصه مزایای استفاده از آبگرمکن فوری شامل صرفه جویی در هزینه، انرژی، میزان آب مصرفی و زمان می‌شود.

لازم به ذکر است که آبگرمکن فوری فضای کمتری را نسبت به آبگرمکن‌های قدیمی تر اشغال می کند و نیازی به مخزن آب بزرگ نیست. نصب و راه‌اندازی و استفاده آسان و همچنین جداکردن راحت اجزای اینگونه آبگرمکن‌ها همراه با نتیجه مفید و بهره‌‌بری بالا، آن را به گزینه‌ مناسبی برای استفاده تبدیل می‌کند.

در خرید آبگرمکن فوری نکاتی باید در نظر گرفته شود. برای مثال قدرت گرمایی آبگرمکن هر چه بیشتر باشد آب با سرعت و دمای بیشتری گرم می‌شود. قابلیت حمل و نقل آسان این وسیله، وزن کم و طراحی کوچک ابعاد آن از مزایایی است که طرفداران این مدل آبگرمکن ها را افزایش داده است. تنظیم دما و نمایشگر دمای آب، حجم آب گرم و در نتیجه سهولت دستیابی به آب با دمای مطلوب یکی از نکات مثبت استفاده از آن است.

راز آسمان پایتخت

آبگرمکن فوری  Heating Tap N48دارای هیتر‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ ۳۰۴ هستند که مقاومت به خوردگی و طول عمر زیادی دارند و به صورت دیجیتال دمای آب مشخص و قابل تنظیم است. قیمت این محصول در فروشگاه های اینترنتی ۱ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است. برای تهیه این محصول و دیدن عکس‌ها و نظرات دیگر مشتریان می‌توانید به سایت زنبیل مراجعه کنید. طبق اطلاعات ذکر شده در کاتالوگ این محصول در آن پوشش ضدیخی تعبیه شده است که در دمای پایین تر از انجماد آب مشکلی پیش نیاید.

نویسنده: فاطمه شرف آبادی

انتهای پیام

مرتبط با : زنبیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “آبگرمکن فوری ؛ یک محصول جالب برای سفر

  1. امیرعلی گفته:

    لااقل در مورد انرژی که این محصول برای گرم کردن اب نیاز دارد میگفتی نه هر حرفی که غیر ضروری هست مثل جنسش را بگی ولی از اینکه شارژی یا برقی ، گازوئیلی ، نفتی ، بنزینیش صحبتی نداشته باشی بلاخره از یه چیزی ساخته شده که مایع و گاز نیست جامد هست و شکل وشمایلش هم تو عکس گذاشتی ، ممنون از دغدغه‌ای که برای معرفی محصولی در این دنیا گذاشتی

  2. علی رضا کریمی گفته:

    خیلی وقت بود من به این ایده فکر کرده بودم
    چون فاصله آبگرمکن های رایج با خروجی آب باعث اتلاف آب و حتی گاز و برق میشه
    خیلی خوشحال شدم برای کشور ما خیلی کاربردیه

    • رضا گفته:

      سلام
      یه سالی هست من یکی مثل این و ساختم.
      البته با امکانات محدود.ولی خب داره کار میکنه.
      گذاشتم حیاط خونه باهاش ماشین و فرش و ازین چیزا رو میشورم با اب گرم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز