آبراموویچ علاقه‌ای به جذب کریستیانو رونالدو ندارد!

یک منبع آگاه اعلام کرد رومن آبراموویچ مالک چلسی علاقه ای به جذب کریستیانو رونالدو ستاره گران قیمت یوونتوس ندارد و به این ترتیب ماجرای انتقال 120 میلیون یورویی رونالدو از یووه به چلسی، منتفی شد.

به گزارش کاماپرس، یک منبع آگاه از نزدیکان ، رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی به RBC-Sport گفت که وی برای خرید مهاجم پرتغالی 35 ساله هیچ اقدامی نکرده است، این اطلاعات توسط یک منبع در یوونتوس نیز تأیید شده است.
این منبع در ادامه افزود: ” آبراموویچ در رابطه با انتقال احتمالی مهاجم پرتغالی ، با رونالدو یا مدیربرنامه های او خورخه مندس تماسی برقرار نکرده است.”
پیشتر گزارش شده بود که لندنی ها آماده هستند 120 میلیون یورو برای مهاجم 35 ساله پرتغالی هزینه کنند ولی یوونتوس نیز اعلام کرد درخواست چنین انتقالی به باشگاه ایتالیایی ارسال نشده است.

رونالدو 60 میلیون یورو می ارزد یا 120 میلیون یورو؟

پیش از این روزنامه اسپانیایی Don Balon در مورد علاقه چلسی به ستاره یوونتوس و پیشنهاد احتمالی 120 میلیون یورو جهت جذب او اخباری منتشر کرده بود.
به ادعای این نشریه اسپانیایی یکی از عوامل انتقال موفقیت آمیز احتمالی رونالدو به تیم آبی های لندنی، روابط خوب آبراموویچ و خورخه مندس عنوان شده بود.
در این فصل ، رونالدو 33 بازی انجام داد که در این بازی ها 25 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است. وی در سال 2018 از رئال مادرید به یوونتوس منتقل شد. Transfermarkt ارزش این بازیکن را 60 میلیون یورو تخمین زده است.

آریاک سفر

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز