۷ نکته درباره فولاد غرب آسیا که باید بدانید

شرکت فولاد غرب آسیا با کوشش سرمایه گذاران خصوصی و با استفاده از تجربه مدیران ارشد فولاد مبارکه در سال 1383، برای اجرای پروژه نورد ورق سرد به ظرفیت 550 هزار تن در سال با ضخامت نهایی 0.18 تا سه میلیمتر، عرض 600 تا هزار و 700، میلیمتر و وزن هر کلاف شش تا 30 تن با استانداردهای بین‌المللی در زمینی به مساحت 53 هکتار واقع در استان قم، 30 کیلومتری شهرستان دلیجان تاسیس شد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت فولاد غرب آسیا می‌پردازد؛

۱. اکثر محصولات تولیدی این شرکت در زمینه خودروسازی، لوازم خانگی، پوشش ساختمان‌ها، ورق‌های رنگی، ورق‌های گالوانیزه، قوطی سازی برای صنایع بسته‌بندی مانند رنگ روغن‌های صنعتی، کنسروسازی و … هستند.

۲. مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا غلامرضا خلیقی نام دارد. همچنین رئیس هیئت مدیره این شرکت علیرضا عاطفی فر و تایب رئیس هیئت مدیره ابوذر ندیمی هستند. ابوالفضل محمدزاده نیز عضو هیئت مدیره شرکت نام دارد.

۳. هدف فولاد غرب آسیا حل مشکل مصرف کننده و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی از طریق تولید انواع کلاف فولادی سرد نوردیده «کلاف روغنی» با کیفیت خوب، هزینه پایین، بدون حوادث و به وسیله نیروی انسانی با روحیه و با انگیزه است و در راه نیازمندی‌های صنایع داخلی کشور و صادرات فعالیت می‌کند.

آریاک سفر

۴. یکی از چشم اندازهای شرکت فولاد غرب آسیا کسب جایگاه ممتاز در کیفیت فرایند، محصول و همچنین رضایت مشتریان و رتبه اول در داخل کشور است. از دیگر چشم اندازهای این شرکت می‌توان به تولید 700 هزار تن کالای مورد نیاز برای صنایع پایین دستی از طریق افزایش بهره وری در حوزه تمامی فرایندها اشاره کرد.

۵. مدیران و کارکنان شرکت فولاد غرب آسیا خود را ملزم به رعایت اصولی مانند حفظ توسعه و بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت و نیز ارزیابی اصلاح و بهبود مستمر فرایندهای سازمان می‌داند. همچنین ارتقای روحیه و انگیزه کارکنان از طریق جلب مشارکت آنان و بهبود کیفیت کاری و افزایش سیستماتیک تخصص و صلاحیت کارکنان از دیگر اصول این شرکت محسوب می‌شود.

۶. استفاده موثر و بهینه از منابع درون و برون سازمانی به منظور استراتژی اهداف عالی شرکت، حفظ توسعه و بهبود مستمر سیستم مدیریت زیست محیطی هم از اصول شرکت فولاد غرب آسیا به حساب می‌آید. این شرکت به حفظ توسعه و بهبود سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی می‌پردازد و نگهداشت مسئولانه محیط زیست و استفاده بهینه از منابع با انجام پروژه‌های بهبود مستمر و رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی را رعایت می‌کند.

۷. شرکت فولاد غرب آسیا باور دارد که تا سال 1400 می‌تواند با متحول کردن این شرکت به گونه‌ای که توانایی‌های یک شرکت بزرگ را به اضافه چابکی یک شرکت کوچک با همدیگر داشته باشد، به توسعه ظرفیت‌های تولیدی خود بپردازد، آن را تا یک میلیون تن انواع ورق سرد و پوشش‌دار افزایش داده و در نهایت در جایگاه اولین یا دومین در هر بازاری قرار گیرد که در کشور و منطقه وارد می‌شود.

مرتبط با : فولاد غرب آسیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز