۱۰ ماشین سریع جهان در سال ۲۰۲۲ (ویدیو)

لست سکند

بعد از این که در سال 1894 کمپانی بنز ماشینی به اسم بنز ولو را روانه بازار کرد که می توانست با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت حرکت کند، خودروسازان همواره به دنبال آن بوده اند که توانایی خودروهای جاده ای شان را افزایش بدهند. در این میان، خودروهایی مانند لامبورگینی، فراری و پورشه خوش درخشیدند و خودروهایی عرضه کردند که می توانستند به سرعت بالای 300 کیلومتر برساعت دست بیابند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که 10 ماشین سریع در سال 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، دستیابی به حداکثر سرعت همیشه از خواسته های همه خودروسازان بوده است و حتی امروزه نیز که وارد عصر خودروهای برقی شده ایم، این ماجرا همچنان ادامه دارد. امروزه خودروهای اسپرت و ابرخودروهایی که چند میلیون دلار قیمت دارند همچنان به پیش می تازند و روز به روز محدودیت ها را کنار می زنند. از جمله خودروهای بسیار سریع می توان به استون مارتین والکری اشاره کرد که خودرویی عملکرد بالا و فوق سبک است که در انگلستان ساخته می شود. بدنه این خودرو به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده و طراحی آن به گونه ای صورت گرفته که تا بیشترین حد ممکن به خودروهای فرمول 1 شباهت داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

استون مارتین والکری با 4.8 متر طول، فقط 1100 کیلوگرم وزن دارد و موتور 12 سیلندر و 6.5 لیتری آن می تواند 1160 اسب بخار نیرو تولید کند. حداکثر سرعت این ابرخودرو 400 کیلومتر و شتاب صفر تا صد آن 3 ثانیه اعلام شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز