یک خودرو جدید در گروه بهمن تولید می‌شود

لست سکند

بهمن موتور با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا پایان سال 1399 نسل جدیدی از خودرو اس‌یووی، به نام فیدلیتی را عرضه خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، پلتفرم خودرو فیدلیتی، با سرمایه‌گذاری بهمن‌موتور در سال 2019 خریداری شد. این اتومبیل با دارا بودن پیشرانه مجهز به توربوشارژ، 157 اسب‌ بخار را با گشتاور 230 نیوتن‌متر متوسط گیربکس اتوماتیک دی‌سی‌تی به چرخ‌ها منتقل می‌کند. استاندارد آلایندگی آن یورو5 است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به ایربگ راننده و سرنشین و جانبی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، درب برقی صندوق عقب، سانروف پانوراما، آینه جانبی برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، اتو لایت، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی به همراه سیستم خودکار، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد. این خودرو چینی مراحل تست را می‌گذراند و به زودی مونتاژ آن در گروه بهمن آغاز خواهد شد.

هم‌چنین، در حال حاضر، گروه بهمن در حال تولید محصول اس‌یووی دیگنیتی برای عرضه انبوه به بازار است. این خودرو در 27 آبان 1399 به صورت رسمی معرفی شد. مونتاژ دیگنیتی در خط تولید بهمن موتور، با پیشرانه اس‌اف‌جی15‌تی انجام می‌گیرد. این پیشرانه از نوع 1/5 لیتری مجهز به توربو شارژ است و 148 اسب بخار را با گشتاور 220 نیوتن متر تولید می‌کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه در هزار و 800 تا 4 هزار دور در دقیقه قابل بهره‌برداری است و این توان به وسیله جعبه‌دنده اتوماتیک سی‌وی‌تی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مخزن سوخت این خودرو 58 لیتر و دارای استاندارد آلایندگی یورو5 است.

راز آسمان پایتخت

تاکنون گروه بهمن، شرایط پیش‌فروش و قیمت این دو خودرو را اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز