گوشی های زیر ۳ میلیون تومان که نمی‌شناسید

لست سکند

این روزها، در هیاهوی سامسونگ، اپل و شیائومی، بسیاری از گوشی‌های باکیفیت که اسمشان بر سر زبان‌ها نیست، گم شده‌اند. اما در برخی موارد، این گوشی‌های کمتر شناخته‌شده با قیمت کمتر از سه میلیون تومان می‌توانند کاربری بسیار خوبی ارائه دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بلو، جیونی و اینفینیکس از این دسته برندها به شمار می‌روند که در ادامه این مطلب، در کنار معرفی آن‌ها، بهترین و خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌هایشان نیز معرفی خواهند شد؛

گوشی موبایل بلو پروداکتس

ایده اصلی بلو، طراحی و تولید گوشی‌های مقرون به صرفه، جذاب و نوآورانه با تمرکز بر نیازهای فردی روزمره است. این شرکت که از سال 1995 در صنعت تلفن همراه بود، در سال 2010 مصمم شد تا برند BLU را روانه بازار کند. اکنون گوشی موبایل بلو مدل J7L و گوشی موبایل بلو مدل G50 MEGA از جمله گوشی‌هایی هستند که در ایران نیز به فروش می‌رسند.

گوشی موبایل بلو مدل J7L

قیمت: یک میلیون و 600 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل بلو مدل J7L از گوشی‌های پایین‌رده‌ای است که می‌تواند دو سیم کارت همزمان فعال را با خود داشته باشد. ظرفیت حافظه اصلی یا داخلی این گوشی 32 گیگابایت بوده که با یک حافظه جانبی می‌توان آن را افزایش داد. رم 1 گیگابایتی هم در این گوشی مشغول به انجام وظیفه است.

در همین زمینه بخوانید:

گوشی موبایل بلو مدل J7L دارای رزولوشن  HD Plus  است و با پنل IPS خود می‌تواند به‌راحتی تا 16 میلیون رنگ مختلف را شناسایی، تشخیص، تفکیک و نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی، می‌توان به قاب پشتی آن اشاره کرد که دارای روکشی چرم مانند است: هم زیبایی این گوشی موبایل بلو را بیشتر کرده و هم قاب پشتی آن را مقاوم‌تر می‌کند. این گوشی، دارای یک دوربین در پشت گوشی و یک دوربین در جلو با سنسورهای 7 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های این مدل از گوشی‌های بلو می‌توان به سیستم عامل اندورید 10، شتاب‌سنج و سنسور اثرانگشت اشاره کرد.

موبایل بلو مدل G50 MEGA

قیمت: دو میلیون و 150 هزار تومان

ظرفیت حافظه  داخلی این گوشی میان‌رده، 32 گیگابایت است که با یک حافظه جانبی می‌توان آن را افزایش داد. همچنین از یک رم 2 گیگابایتی نیز بهره می‌برد.

در پشت این گوشی با پردازنده هشت هسته‌ای، جایی را برای سنسور اثرانگشت وجود دارد. همچنین این گوشی دارای صفحه‌نمایشی به اندازه 6.5 اینچی است اما  تنها 190 گرم وزن دارد. گوشی موبایل بلو مدل G50 MEGA دارای رزولوشن اچ دی پلاس است و با پنل IPS خود می‌تواند به‌راحتی تا 16 میلیون رنگ مختلف را شناسایی، تشخیص، تفکیک و نمایش دهد.

این مدل از گوشی‌های بلو، دارای دو دوربین در پشت گوشی و یک دوربین در جلو است. دوربین‌هایی که در پشت گوشی قرار دارند، دارای سنسورهایی با قدرت 12 مگاپیکسل هستند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای سنسوری با قدرت 8 مگاپیکسل است. جی 50 مگا، دارای امکانات دیگری هم است که می‌توان از آن به سیستم‌عامل اندروید 10 و شتاب‌سنج اشاره کرد.

گفتنی است که وجود باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت چهار هزار میلی‌آمپرساعتی برای گوشی موبایل بلو مدل G50 MEGA بسیار مفید و دارای اهمیت است.

گوشی موبایل جیونی

شرکت جیونی  سال ۲۰۰۲ در چین تأسیس شد؛ جیونی یک شرکت ارتباطات و تجهیزات با مسئولیت محدود همچنین تولید کننده تلفن‌های همراه هوشمند است که یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در چین به شمار می‌رود، به طوری که حدود ۴٫۷ در صد از بازار موبایل چین را در سال ۲۰۰۳ به خود اختصاص داد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تمرکز خود را بر روی ساختن گوشی‌های باریک و هوشمند گذاشت و در سال ۲۰۱۴ در جهان با گوشی هوشمند Gionee Elife S5.5 که داری بدنه‌ای به ضخامت ۵٫۵ میلی‌متر بود به عنوان تولید کننده باریکترین گوشی‌های جهان شناخته شد.

گوشی موبایل جیونی مدل S11 lite  از محصولات این برند است که در ایران به فروش می‌رسد.

گوشی موبایل جیونی مدل S11 lite

قیمت: دو میلیون و 779 هزار تومان

جیونی مدل S11 lite اواخر سال 2017 معرفی و در سال 2018 به بازار آمد. نباید از این موبایل توقع استفاده‌ی حرفه‌ای یا انجام بازی‌های سنگین داشت، چرا که تراشه اسنپدراگون و اندروید نسخه 7.1 برای استفاده‌های روزمره کافی و مناسب خواهند بود اما وزن 141 گرمی این موبایل دست کاربران را در استفاده‌های طولانی مدت خسته نخواهد کرد.

علاوه بر این، مدل s11 قابلیت‌های کاربردی مناسبی دارد. از این ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، دو حسگر دوربین با رزولوشن 13 و 2 مگاپیکسل، فیلمبرداری 1080 پیکسل 30 فریم بر ثانیه و صفحه نمایش IPS اشاره کرد.

این موبایل دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی است و قابلیت استفاده از دو سیم کارت را دارد. اما شیار کارت حافظه به صورت مجزا برای آن تعبیه نشده و برای استفاده از کارت حافظه جانبی لازم است یکی از سیم کارت‌ها را از دستگاه خارج شود.

باتری سه هزار و 30 میلی‌آمپرساعت این گوشی هم می‌تواند به ازای هر بار شارژ 100 درصدی در شرایط استفاده معمولی، طول عمر مفید 1.5 روز را ارائه کند.

گوشی موبایل اینفینیکس

این برند در سال ۲۰۱۳ در هونگ کونگ پایه گذاری شد. اینفینیکس گوشی‌های خود را در فرانسه طراحی می‌کند و مراکز توسعه این برند در کره و فرانسه قرار گرفته‌اند. پس به طور خلاصه باید این برند را ساخت چین به حساب بیاوریم اما بخش‌هایی از توسعه و طراحی محصولات این برند در فرانسه و کره انجام می‌شود. خوب است یکی از گوشی‌های این برند را در ادامه بررسی کنیم؛

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Smart 5 X657B

قیمت: سه میلیون و 79 هزار تومان

گوشی موبایل اینفینیکس مدل اسمارت5 دارای دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند اکثر نیازها مانند وب‌گردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با اپلیکیشن و بسیاری دیگر را برطرف کند.

برای این گوشی، باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌ شده است که باتوجه به ظرفیت آن، عمر مطلوبی دارد. پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی این گوشی به‌اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توان بدون هیچ‌گونه دغدغه و کاهش سرعت برنامه‌های متوسط و اجتماعی را اجرا کرد.

گوشی اینفینیکس مدل Smart 5 مجهز به 3 حسگر دوربین در پشت گوشی بوده که با کیفیت‌های 13 مگاپیکسل و دو سنسور QVGA است. دوربین عکاسی سلفی اینفینیکس مدل Smart 5  نیز دارای لنزی با رزولوشن 8 مگاپیکسل است.

مرتبط با : اینفینیکسبلوجیونی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز