گوشی آیفون 13 پرومکس هم‌قیمت پراید صفر کیلومتر+ جدیدترین قیمت انواع گوشی اپل

برخی فروشندگان و فعالان بازار موبایل در حال پیش فروش کردن جدیدترین محصول اپل یعنی گوشی آیفون 13 (13iPhone) به متقاضیان هستند اما انتظار نداشته باشید قیمت این گوشی آیفون منصفانه و یا حتی منطقی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی های آیفون با وجود قیمت بالایی که دارند برای متقاضیان ایرانی بسیار جذابند و بحث بین طرفداران آیفون و هواداران برندهای گوشی کره ای – به لیدری سامسونگ – بر مزیت ها و معایب این گوشی‌ها همیشه داغ است.

روزنامه هفت صبح در گزارشی به قلم رضا فرزیان در مورد قیمت این گوشی و سایر گوشی ها و محصولات آیفون نوشته است؛iPhone اپل هفت روز پیش از (13iPhone) رونمایی کرد؛ یک خانواده شامل چهار گوشی موبایل تازه نفس با کف قیمت 700 دلار. اولین سری از این گوشی‌ها احتمالا در نیمه اول مهرماه تحویل مشتری می‌شود. در ایران هم خبرهایی هست. بعضی‌ها شروع کرده‌اند به پیش ثبت نام و با دریافت مبلغی به اسم بیعانه، می گویند در اولین فرصت قادر هستند یک آیفون جدید را تحویل مشتری در ایران بدهند.

انتظار ندارید که قیمت ها منصفانه یا حتی منطقی باشد؟ در حال حاضر برای حضور در این مسابقه حیرت آور باید حدود 130 میلیون تومان پول پرداخت کنید تا بتوانید یک آیفون 13 پرومکس با بیشترین حجم حافظه ذخیره سازی داشته باشید. یعنی دقیقا اندازه پول مورد نیاز برای سند زدن یک دستگاه پراید در بازار آزاد!

آریاک سفر

بین محصولاتی که اپل در مراسم هفته گذشته معرفی کرد، دو مدل آی پد و یک ساعت هوشمند هم به چشم می‌خورد. طبق معمول انتظار داریم ظرف همین هفت روز قیمت محصولات اپل در ایران کاهش پیدا کرده باشد. رسم است دیگر! با معرفی هر محصول تازه، فروشنده‌ها انبارهایشان را خالی می‌کنند، قیمت ها را پایین می آورند و سعی می کنند زودتر برایشان مشتری پیدا کنند. چون اگر بمانند بیشتر دچار ضرر و زیان می شوند. اگر موافق باشید، با هم نگاهی می اندازیم به بازار محصولات مختلف اپل در ایران؛ از آیفون و آی پد گرفته تا آی مک و مک‌بوک و… .

اخبار پربازدید را بخوانید:

قیمت انواع گوشی آیفون ؛ از 11.8 تا 48 میلیون تومان

آیفون SE  حدود دو سال پیش عرضه مدل شده و اگر خرید گوشی های دست دوم را کنار بگذاریم، نمونه 64 گیگابایتی آن با قیمت 11میلیون و 800 هزار تومان ارزان ترین انتخاب در بازار است. آیفون 2020 SE آخرین گوشی اپل است که تنها می‌تواند با شبکه نسل چهارم موبایل کار کند. برای خودش نقطه ضعف بزرگی به حساب می آید اما چون فراگیر شدن نسل پنجم 5G ممکن است تا یکی دو سال دیگر طول بکشد، شاید بتوانید گوشی  2020 SE را دوست داشته باشید.

برای اینکه ذخیره کردن فیلم و عکس و نصب اپلیکیشن کمتر اذیت‌تان کند، می توانيد نمونه128 گیگابایتی را بخرید که قیمتش حدود 13میلیون تومان است اما اگر وقت بگذارید و سر فرصت در بازار بگردید، کمتر از 12 میلیون و 900 هزار تومان هم آن را برایتان فاکتور می کنند.

آیفون 11 گوشی سال 1398 اپل هنوز در بازار پیدا می شود. برای خرید یک نسخه 128 گیگابایتی از این گوشی الان باید حدود 20 میلیون تومان پول بدهید. برای همین خیلی ها بی خیال آن می شوند و با پرداخت حدود 22 میلیون و 500هزار تومان آیفون 12 مینی یا با پرداخت 24میلیون و 500 هزار تومان یک آیفون 12 می‌خرند.

اخبار مرتبط را در همین زمینه بخوانید:

خوبی گوشی های سری 12 امکان پشتیبانی از 5G است. قیمت آیفون 12 با حافظه 256 گیگابایت الان به حدود 31 میلیون و 400،500 هزار تومان رسیده است.

آیفون 12 پرو 128 گیگابایتی با آن دوربین تحسین برانگیزش را باید نزدیک 32 میلیون تومان بخرید. اگر روی رنگ حساس باشید احتمالا هزینه تان 500 هزار تومان بیشتر می شود. قیمت نسخه های 128 و 256 گیگابایتی آیفون 12 پرومکس در حال حاضر به 34 میلیون تومان و36 میلیون تومان رسیده است. بررسی های ما نشان می دهد هر دوی این عددها سقف قیمت هستند و می توانید با پرداخت پول کمترهم خریدتان را انجام دهید.

ویترین فروشگاه های موبایل نسخه های512 گیگابایتی آیفون 12 پرو و پرومکس را هم در خود جای داده اند. گوشی هایی که با قیمت42 و 48 میلیون تومان فروخته می شوند اما در بیشتر مواقع کار آدم با همان 128 گیگابایت هم راه می‌افتد دیگر؛ نه؟ …

مشروح این گزارش جذاب را در روزنامه هفت صبح پنجشنبه اول مهرماه 1400 بخوانید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “گوشی آیفون 13 پرومکس هم‌قیمت پراید صفر کیلومتر+ جدیدترین قیمت انواع گوشی اپل

  1. Kianosh گفته:

    حالا گیریم تلفن همرامون آیفون 13 نشد و آیفون 6 بود که چی 😑 واقعا اینقدر مهمه مردم دارن از گشنگی و مشکلات اقتصادی و این چیزا جون میدن بعد شده آیفون 13 حالا تا چند سال دیگه آیفون بیست بیاد همش دوربین باشه بشه این صورت زشتمونو بزاریم جلو دوربین خوشکل شه اقازاده هم تشریف دارم 💪🏻😑

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز