کیا سلتوس 2023 ؛ یک شاسی بلند شیک اما غایب در بازار ایران (ویدیو)

لست سکند

کیا سلتوس مدل 2023 زیبا و جادار است و از جدیدترین فناوری ها و تجهیزات ایمنی بهره می برد، علاوه بر این ها اگر موتور توربوشارژی را انتخاب کنید بسیار سریع و پرشتاب است و می تواند با رقبایی مانند CX-30، هیوندای ونو، نیسان کیکس  و فولکس واگن تائوس به رقابت بپردازد. این شاسی بلند در سال 2023 به روزرسانی شده است و به منظور کاهش مصرف سوخت یک پیشرانه هیبریدی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند کیا سلتوس مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کیا سلتوس مدل 2023 در پنج تیپ LX، S، EX،   Nightfall Edition و Sx به بازار عرضه می شود. از این میان، تیپ EX بسیار مجهز است و قیمت مناسبی نیز دارد. از تجهیزات این تیپ می توان به سانروف، روکش چرمی مرغوب، صندلی برقی راننده با قابلیت حرکت در 10 جهت، گرمکن صندلی های جلو، شارژر وایرلس تلفن های همراه و نمایشگر 10.3 اینچی اطلاعات و سرگرمی اشاره کرد. به جز تیپ S همه تیپ ها مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هستند.

کیا سلتوس 2023 با دو موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد: یک موتور 2.0 لیتری که 146 اسب بخار نیرو دارد و در کنار گیربکس متغیر پیوسته قرار می گیرد و یک موتور 1.6 لیتری توربو که قدرت آن 175 اسب بخار است و نیرویش را به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک می فرستد.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ پایه S در حدود 24130 دلار و قیمت تیپ Sx در حدود 29630 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز