کنکور 99 ؛ پست اینستاگرامی وزیر بهداشت احتمال تعویق را جدی کرد

وزیر بهداشت بعد از جلسه با وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش و روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش با موضوع برگزاری کنکور 99 در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به مسولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر نمی توانید دستورالعمل های سختگیرانه بهداشتی را اعمال کنید با برگزاری کنکور در تاریخ مقرر مخالفم.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد در آخرین جلسه با موضوع برگزاری یا تعویق کنکور 99، اختلاف نظر بین وزیر بهداشت و وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش بالا گرفته و وزیر بهداشت به این نتیجه رسیده که مسئولان برگزاری کنکور سراسری از اجرای پروتکل هایی که وی و همکارانش آنها را متضمن سلامتی داوطلبان می دانند، ناتوانند یا اجرای این پروتکل ها را به دلایلی موجب زیر لو رفتن سوالات می دانند.

وزیر بهداشت در پست اینستاگرامی خود به گونه ای درباره این جلسه سخن گفته است که احتمال تعویق یک ماهه کنکور جدی به نظر می رسد.

دکتر نمکی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود ضمن بیان این مطلب، به برگزاری جلسه ای با حضور روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزیر علوم  اشاره کرد و گفت: وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این جلسه اعلام کردند که اجرای پروتکل های سختگیرانه در این زمان کوتاه امکان پذیر نیست مگر این دستورالعمل ها برای برگزاری آزمون های سراسری تغییر کند.

پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور 99 

آریاک سفر

بنا به اعلام ایسنا وی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعا سلامت فرزندانمان اولویت است و از این پروتکل های سختگیرانه کوتاه نخواهیم آمد که رئیس کمسیون های آموزش و بهداشت مجلس در این زمینه همراه و موافق بودند.

وزیر بهداشت گقت: به مسولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر نمی توانید این دستورالعمل ها را به درستی اعمال کنید با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تاکید می کنم که کنکور در زمانی دیگر برگزار شود.

دکتر نمکی در بخش پایانی پست خود آورده است: تاکید می کنم کنکور را به زمانی موکول کنید که می توانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید. پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور بود که در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی می شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “کنکور 99 ؛ پست اینستاگرامی وزیر بهداشت احتمال تعویق را جدی کرد

  1. راحله گفته:

    ولی من واقعامیترسم ازکرونا توفامیل ماخیلیاکروناگرفتند وضعشون خیلی بدبود رفته بودن توکما…مطمئناسرجلسه خیلیامبتلامیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز