کنفرانس بین‌رشته‌ای مدیریت، حسابداری و اقتصاد برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بین‌رشته‌ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران، 30 دی ماه 1399 در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی کنفرانس بین‌المللی تحقیقات در مدیریت و حسابداری و اقتصاد، این رویداد با مشارکت دانشگاه جامع علمی‌‌کاربردی، سازمان همیاری شهرداری‌ها و مرکز توسعه خلاقیت و نوآوری علوم نوین برگزار خواهد شد. محورهای همایش مدیریت، حسابداری و کارآفرینی است. امکان شرکت در کنفرانس به دو صورت حضوری و غیرحضوری فراهم است. در صورت ثبت نام غیرحضوری، گواهینامه پذیرش و سی‌دی مجموعه مقالات ارائه شده در این رویداد به آدرس پستی نویسندگان شرکت‌کننده در آن، ارسال خواهد شد. هزینه شرکت در کنفرانس با توجه به تعداد مقاله‌ها محاسبه می‌شود. آخرین مهلت برای ارسال مقاله‌ها 20 دی‌ماه 1399 است.
براساس اطلاعات این وب‌سایت، کلیه مقاله‌های این همایش در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می‌شود و به تمامی آن‌ها کد ملی اختصاصی تعلق می‌گیرد. نتایج داوری مقاله‌ها، حداکثر پنج روز پس از ارسال آن‌ها اعلام می‌شود. هم‌چنین امکان دریافت گواهی‌نامه برای آثار پذیرفته‌شده، پیش از زمان برگزاری کنفرانس وجود دارد.
کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بین‌رشته‌ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران مراجعه کنند.

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز