کریم باقری هم درگیر پاداش های نامتعارف فدراسیون فوتبال شد

مدارک مالی فدراسیون فوتبال نشانگر آن است که دستمزد کریم باقری به ازای هر بازی تیم ملی 155 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، با درخواست دراگان اسکوییچ و تایید عزیزی خادم کریم باقری قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات انتخابی جام جهانی بحرین عضو کادر فنی تیم ملی شد.

پس از آنکه مدارک مالی اعضای فدراسیون فوتبال در دوران شهاب‌الدین عزیزی خادم منتشر شد، مسئله‌ای غیرقابل باور مطرح شد که کریم باقری برای هر مسابقه 100 میلیون تومان دستمزد دریافت کرده است.

گفتنی است در اسناد و مدارک مالی فدراسیون فوتبال علاوه بر قراردادهای سرسام آور با کادر تیم ملی، پاداش‌های هنگفتی نیز علاوه دستمزدها به افراد پرداخت شده است.

آریاک سفر

دریافتی هر کدام از اعضای کادر تیم ملی چقدر بوده؟

طبق اسناد و مدارک انتشار یافته کریم باقری طی یک سال همکاری با فدراسیون فوتبال بیش از یک میلیارد و 867 میلیون و 700 هزار تومان از فدراسیون دریافت کرده که این وجه شامل 900 میلیون تومان دستمزد برای 9 مسابقه، 915 میلیون تومان و 52 میلیون و 700 هزار تومان پول تو جیبی یورویی می‌شود.

محمد خانبان که به عنوان آنالیزرو تیم ملی به صورت پیمانکاری با تیم ملی همکاری می‌کرد، حدود 875 میلیون تومان وجه دریافت کرده است. مبلغی که خانبان از فدراسیون دریافت کرده شامل 70 میلیون تومان برای هر بازی و جمعا 840 میلیون تومان، 9 میلیون و 200 هزار تومان پاداش و 26 میلیون و 300 هزار تومان پول تو جیبی یورویی می‌شود.

گفتنی است کریم باقری و مهرداد خانبان همزمان در تیم پرسپولیس نیز حضور داشتند که ایرادهایی از جهت گرفتن پاداش‌های نامتعارف و غیرعادی از سوی این دو بی‌سابقه نسبت به گذشته است.

مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی که محمودرضا رضایی نام داشت، 35 میلیون تومان تحت عنوان حقوق ماهانه، 189 میلیون و 200 هزار تومان تحت عنوان پاداش و 52 میلیون و 700 هزار تومان پول تو جیبی دریافت کرده است. این فرد 609 میلیون و 200 هزار تومان در مجموع از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

مربی بدنساز تیم ملی علی اصغر قربانعلی پور برای 6 ماه فعالیت در تیم یک میلیارد و 115 میلیون تومان وجه دریافت کرده است. او 80 میلیون تومان به عنوان حقوق و مزایای ماهانه و 609 میلیون تومان به عنوان پاداش دریافتی داشته است.

با توجه به گزارش‌های مالی مذکور پرداخت پاداش‌ها در فدراسیون فوتبال هیچ توجیهی ندارد و برخلاف قانون است. سقف حقوق و مزایای نهادهای عمومی غیر دولتی در سال گذشته برای رده‌های بالای مدیریتی 33 میلیون و 700 هزار تومان مشخص شده که 80 درصد از درآمد فدراسیون نیز توسط کمک‌های دولتی تامین شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز