کرمان موتور در مسیر داخلی‌سازی قطعات جی 4

شرکت کرمان موتور با یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، قراردادی به ارزش بیش از 12 هزار میلیارد ریال برای ساخت و تولید داخلی قطعات موتور محصول جی4 امضاء کرد.
به گزارش کاماپرس، این شرکت با انجام سرمایه‌گذاری بیش از 8 هزار میلیارد ریال، تا پایان سال بیش از 50 درصد از ساخت محصول را در داخل کشور انجام خواهد داد. هم‌چنین در پایان خرداد ماه سال 1400، میزان داخلی سازی این خودرو به 70 درصد خواهد رسید. با اعلام برنامه زمان‌بندی شده از طرف تولیدکننده در اواخر سال1400، موتور این خودرو نیز در داخل تولید می‌شود. با داخلی‌سازی موتور جی 4، آنچنان که سایت شرکت کرمان موتور اعلام کرده، میزان ساخت داخلی این خودرو از مرز 80 درصد عبور خواهد کرد.
شرکت کرمان موتور در سال 1388 با شرکت جِی اِس سی چین نخستین قرارداد را منعقد کرد. سپس مدل‌های متنوعی از این خودروساز در ایران، مونتاژ یا وارد شد. این مجموعه برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو کرمان در دی‌ماه 1396 بود که از یکی از اعضای محصولات خود در کلاس سدان با نام جک جی4 رونمایی کرد. جک جی4 که با حجم موتور 1499 سی‌سی و ابعاد 4.435 متر طول، 1.725 مترعرض و 1.505 متر ارتفاع در کلاسی پایین‌تر از جی5 قرار می‌گیرد. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو پنج است و با دارا بودن شش کیسه هوا، پنج ستاره ایمنی از موسسه بررسی ایمنی خودروهای چین را داراست.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

 

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز