کدام اسپیکر زیر 2 میلیون تومان ارزش خرید بیشتری دارد؟

امروزه یکی از جذاب‌ترین محصولات صوتی را می‌توان اسپیکر بلوتوثی دانست که به خاطر حمل‌ونقل راحت، استفاده آسان، شارژدهی قابل توجه و اتصال بسیار ساده کیفیت مطلوبی را ارئه و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اسپیکرهای بلوتوثی بسیاری در بازار عرضه می‌شود که از لحاظ ظاهری و کیفیتی با هم تفاوت دارند ولی بسیاری نیز به سراغ خرید اسپیکر بلوتوثی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می‌روند که در ادامه یکی از محصولات با این ویژگی معرفی خواهد شد.

مشخصات اسپیکر باکیفیت بازار با قیمتی زیر 2 میلیون تومان

یکی از اسپیکرهای زیر دو میلیون تومان بازار که ارزش خرید بسیار بالایی دارد، ساوند کر سلکت 2 از برند انکر است. از مشخصات و قابلیت‌های این اسپیکر بلوتوثی می‌توان به کیفیت صدای بالای آن و باس عمیقی که ایجاد می‌کند اشاره کرد. این محصول انکر با رنگ مشکی مات عرضه می‌شود که از لحاظ ظاهری لبه‌های منحنی شکل دارد. در قسمت بالای این محصول چند کلید تعبیه شده است که با آن می‌توان صدا و پخش را کنترل کرد و همچنین به بلوتوث متصل شد. اسپیکر بلوتوثی انکر همچنین به ال ای دی در دو طرف مجهز شده و دیگر قابلیت این محصول امکان ان اف سی است که می‌توان با آن به اسپیکر وصل شد.

برای شارژ این اسپیکر، شرکت انکر تایپ سی را در قسمت کناری قرار داده و نکته دیگر این محصول آن است که می‌توان با میکروفون تعبیه شده تماس‌ها را نیز پاسخ داد. جالب است بدانید این شرکت قابلیتی را فراهم کرده که بتوان 100 استیکر از این برند را به هم متصل کرد تا میزان باس موزیک بسیار افزایش پیدا کند.

آریاک سفر

معایب و مزایای اسپیکر بلوتوثی انکر ساوند کُر سلکت 2

از آنجایی که هر محصولی معایب و مزایایی دارد این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست که در ادامه به این موارد اشاره خواهد شد.

مزیت اول این محصول را می‌توان تولید 16 وات آر ام اس صدا نام برد که کیفیت زیاد و بلندی صدای خوبی را به مخاطب ارائه می‌کند. دیگر ویژگی خوب این اسپیکر بلوتوثی انکر کیفیت ساخت مطلوب و منسجم آن هست که با گواهی آ پی ایکس 7 عرضه می‌شود که این محصول را کاملا در برابر آب محافظت می‌‌کند. این محصول صوتی همچنین دارای اپلیکیشنی نیز هست که مصرف‌کننده می‌تواند اسپیکر خود را از طریق آن مدیریت کند. از دیگر ویژگی این محصول می‌توان باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر آن را نام برد که توانایی پخش 24 ساعت کامل با یکبار شارژ را دارد.

از نقاط ضعف این محصول می‌توان به بیس ضعیف آن اشاره کرد که مسلما نمی‌توان آن را برای موزیک‌های بیس‌دار مناسب دانست. بدنه این محصول نیز مشکی مات است که سبب می‌شود اثر انگشت در هربار استفاده بر روی آن بماند و زود هم کثبف خواهد شد.

با توجه به نقاط قوت و ضعف اسپیکر بلوتوثی سلکت 2 انکر که در حال حاضر حدود یک میلیون و 650 هزارتومان عرضه می‌شود؛ می‌توان ارزش خرید بالا این محصول را متوجه شد.

آشنایی با شرکت فناوری انکر

انکر شرکت فناوری چینی از سال 2011 با تمرکز بر ساخت پاوربانک و کابل شارژ توسط استیون یانگ در شنزن تاسیس شد که هم‌اکنون نیز با این دو محصول شناخته می‌شود. البته این شرکت در راستای تولید هنذفری‌، اسپیکرهای قابل حمل، لوازم خانگی هوشمند ای یو اف وای، پروژکتورهای سیار و لوازم حانبی خودرو قدم برداشته و محصولات باکیفیتی را به متقاضیان عرضه کرده است. انکر پس از شنزن دفاتری دیگر در سیاتیل چین، ژاپن، ایالت متحده آمریکا، آلمان و انگلیس نیز تاسیس کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : انکر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز