کاهش دوباره قیمت خودرو ؛ پراید 93 میلیون

پراید همزمان با کاهش نرخ ارز شروع به کاهش قیمت کرد و در یک ماه گذشته حدود 30 میلیون تومان افت قیمت داشته است.

به گزارش کاماپرس، پراید در حال حاضر به عنوان ارزان ترین خودرو سواری تولید داخل در بازار عرضه می شود. قیمت پراید در یک سال گذشته با شیب تندی افزایش یافت اما همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در نتیجه آن کاهش نرخ ارز ترمز افزایش قیمت پراید کشیده شد.

هر چند امروز خبرهایی مبنی بر گران لوازم جانبی خودروهای داخلی منتشر شد اما قیمت خود خودرو ها همچنان با شیب ملایم رو به کاهش است، برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند اگر اتفاق سیاسی خاصی رخ ندهد و روند کاهشی ارز همچنان ادامه داشته باشد، امکان یکی شدن قیمت پراید در بازار و کارخانه وجود دارد.

تغییرات قیمتی خودرو در حالی است که نمایشگاه های خودرو به علت محدودیت های کرونایی تعطیل هستند و معاملات به صورت آنلاین و فقط در سایت های خرید و فروش خوردو انجام می شود.

قیمت پراید در بازار

آریاک سفر

در حال حاضر پراید 131 مدل سال تولید 1393 به قیمت 93 میلیون تومان به فروش می رسد. همچنین خودرو پراید مدل 111 سال تولید 1399 به قیمت 109 میلیون تومان معامله می شود.

از مد ل های دیگر پراید که قیمتش زیر 100 میلیون تومان باشد می توان به پراید مدل 132 سال تولید 1398 اشاره کرده که به قیمت 97 میلیون تومان به فروش می رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پراید 151 تولید سال 1399 هم در بازار حدود 101 میلیون تومان  عرضه می شود در حالی که پراید 151 پلاس در بازار با 10 تومان اختلاف قیمت نسبت به مدل ساده 151 حدود 111 میلیون تومان معامله می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز