کاشت مژه و توصیه‌های کلیدی که باید بدانید

بسیاری از بانوان داشتن مژه‌های بلند و کشیده را ترجیح‌ می‌دهند. این مدل مژه‌ها علاوه بر این که روی زیبایی فرد تاثیر دارد، احساس اعتماد به نفس را نیز بیشتر‌ می‌کند. به همین دلیل کاشت یا اکستنشن مژه در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ زیبایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از اکستنشن مژه، دیگر نیازی به استفاده از ریمل یا سایر لوازم آرایشی برای کشیده‌تر نشان دادن مژه‌ها نیست؛ اما پیش از آن که برای کاشت مژه اقدام کنید، لازم است نکاتی را بدانید که در ادامه آنها را با شما در میان‌ می‌گذاریم.

پیش از کاشت مژه، از تمیز بودن ناحیه اطراف چشم مطمئن باشید

قبل از اینکه برای اکستنشن مژه اقدام کنید، حتما آرایش دور چشمان خودتان را با پاک کننده‌های مناسب، به صورت عمیق تمیز کنید. تمیز بودن این ناحیه باعث‌ می‌شود چسب برای مدت طولانی‌تری روی مژه‌ها باقی بماند و در زمان صرفه جویی‌ می‌شود.

آریاک سفر

در طول روند کاشت مژه، سعی نکنید چشمان خود را باز کنید

در تمام روند کاشت مژه، چشم‌ها را باید بسته نگه دارید. هر گونه پلک ناگهانی‌ می‌تواند باعث ورود چسب مژه به داخل چشم شود که خطرناک است. علاوه بر این زمانی که چشمان خود را حرکت داده و باز کنید، مژه‌ها به درستی روی خط مژه قرار‌ نمی‌گیرند و شاید از ظاهر نهایی مژه‌های خود رضایت نداشته باشید.

بعد از اکستنشن مژه نباید چشم‌ها را بشویید

بعد از این که روند کاشت مژه تمام شد، باید تا 24 ساعت از خیس شدن مژه‌ها جلوگیری کنید. خیس شدن مژه‌ها با اشک یا آب‌ می‌تواند کمی سوزش در چشم ایجاد کند. پس پیش از انجام این کار، برنامه کاری خودتان را بررسی کرده باشید.

از پاک کننده‌های آرایشی بدون چربی استفاده کنید

بعد از کاشت مژه، برای پاک کردن آرایش نواحی دور چشم، مثل سایه یا خط چشم، حتما از پاک کننده‌های بدون چربی استفاده کنید. در ضمن سعی کنید پاک کننده فقط به نوک مژه‌های شما برخورد داشته باشد تا به اشتباه مژه‌ها را نکنید. پاک کننده‌هایی که در ترکیبات خود روغن دارند باعث‌ می‌شوند چسب مژه ضعیف شود. برای پاک کردن آرایش‌ می‌توانید از گوش پاک کن استفاده کنید تا مواد پاک کننده با خط مژه تماس پیدا نکنند.

چشم‌ها را مالش نداده و مژه‌ها را نکشید

اگر از افرادی هستید که عادت دارید بعد از یک روز خسته کننده چشمان خود را بمالید، باید با کاشت مژه خداحافظی کنید! این کار باعث ریزش مژه‌های طبیعی شما‌ می‌شود که روی زیبا به نظر رسیدن اکستنشن مژه هم تاثیر دارد.

در ضمن بعد از انجام کاشت مژه، حتی اگر از نتیجه راضی نبودید، سعی نکنید آنها را بکشید. اکستنشن مژه معمولا بعد از 4 هفته به خودی خود‌ می‌ریزد. اگر لازم است آنها را زودتر جدا کنید، حتما از یک متخصص کمک بگیرید تا با کندن مژه‌های کاشته شده، به مژه‌های طبیعی خودتان آسیبی نرسانید.

حالت خوابیدن خودتان را تغییر دهید!

مراقبت از اکستنشن مژه ساده نیست؛ اگر‌ می‌خواهید بعد از کاشت مژه برای زمان بیشتری مژه‌های بلند و زیبا داشته باشید و آسیبی به چشم‌ها وارد نکنید، باید حواستان به حالت خوابیدن هم باشد. حالت خواب باید به گونه‌‌ای باشد که کمترین فشار را به مژه‌ها وارد کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز