آخر هفته فقط با 600 هزار تومان سفر بروید!

لست سکند

برخی اوقات می‌توان به جای آنکه تعطیلات را در خانه گذراند با کمتر از 600 هزارتومان سفر رفت و از طبیعت لذت کافی را برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یوتوپین شرایطی ایجاد کرده که علاقمندان به سفر با هزینه کردن کمتر از 600 هزارتومان در خانه نمانند و از هفته آخر دومین ماه تابستان لذت کافی را ببرند. گفتنی است این تورها به ترتیب قیمت هستند که در ادامه معرفی می‌شوند.

توری که می‌توان جمعه 28 مرداد در آن حضور داشت، دیدار از آبشار سنگ طلا است که در کنار آن آبتنی در حوضچه آبشار، بازدید از جنگل هیرکانی و موزیک زنده نیز قرار دارد و علاقمندان می‌توانند با پرداخت 430 هزارتومان از مبدا تهران در این تور حضور پیدا کنند.

دیدار از آبشارهایی با قدمت 40 میلیون سال می‌تواند برای هر فردی که به طبیعت علاقه دارد هیجان‌انگیز باشد و زمانی هیجان آن بیشتر خواهد شد که بتوان در آبشارآب‌بازی و شنا کرد همچنین پیمایشی نیز در جنگل داشت. دیدار از هفت آبشار 450 هزارتومان هزینه دارد که مبدا این تور از تهران خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

یوتوپین برای علاقمندان به طبیعت که در تهران باشند در تاریخ 28 مرداد توری را در نظر گرفته که می‌توان با 470 هزارتومان به تنگه بهشت بروند، جنگل پیمایی در عباس‌آباد  وتنگه نوردی داشته باشند همچنین به صورت نیم‌روزه نیز کمپ انجام می‌شود.

تورهای 500 تا 600 هزار تومان آخر هفته از مبدا تهران

جنگل‌نوردی و پیمایش رودخانه‌ای همچنین کمپ نیم‌روزه از شرایطی است که در تور خرماچال معروف به تنگه بهشت انجام می‌شود. این تور در جمعه 28 مرداد از تهران برگزار می‌شود که هزینه آن از سوی یوتوپین 560 هزارتومان تعیین شده است.

توردیگری که این مجموعه برای علاقمندان به مسافرت ارائه داده گیلان‌گردی با قطار است. در این تور می‌توان از دریاچه سقالکسار، توربین‌های بادی منجیل و شالیزارهای گیلان با مبلغی معادل 570 هزارتومان دیدن کرد. این تور پنج‌شنبه 27 مرداد از تهران برگزار می‌شود.

دیگر تجربه هیجان‌انگیزی که یوتوپین ایجاد کرده کمپ راش با ماشین شخصی است. این کمپ شرایطی ایجاد کرده که افراد در جنگل چهارفصل راش کمپ داشته باشند و طی این کمپ بازی گروهی و جنگل پیمایی داشته باشند. این تور یوتوپین 27 تا 28 مرداد از تهران اجرا می‌شود که هزینه آن 590 هزارتومان اعلام شده است.

دیدار از مرداب هسل و ساحل چالوس خالی از لطف نیست به خصوص اگر بتوان کمپ نیم‌روزی در کنار مرداب، تفریحات دریایی در ساحل چالوس و پیمایش جنگلی داشت. این تور که در تاریخ 28 مرداد از مبدا تهران حرکت می‌کند حدود 600 هزارتومان هزینه خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : یوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز