چهار کتاب راهنمای اندیشه ورزان از نشر نو

لست سکند

اگر دوست دارید در بحث‌ها موفق باشید. در گفت وگوی‌های دو طرفه مغلوب سفسطه یا مغالطه طرف مقابل نشوید و گول تکنیک‌های تبلیغاتی که ذهن شما را تسخیر می‌کند نشوید خوب است نگاهی به مجموعه «راهنمای اندیشه ورزان» نشر نو بیندازید. همه این کتاب‌ها را «ریچارد پل» و «لیندا الدر» نوشته‌اند و «مهدی خسروانی» هم مترجم همه کتاب‌ها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، کتاب «ماهیت و کارکردهای تفکر نقادانه و خلاقانه» بخشی از مجموعه اندیشه ورزی است که شاخه مورد علاقه ریچارد پل است. در این کتاب تلاش شده تا همه ابهاماتی که موجب می‌شود ما بین خلاقیت و نگاه انتقادی داشته باشیم را برطرف کند و نشان دهد که این هر دو محصولی از اندیشه است. با این تفاوت که باید بدانید این ابزار را کی و کجا به کار ببرید. خلاقیت فرآیند ساخت یا تولید را تحقق می‌بخشد و تفکر نقادانه فرآیند ارزیابی یا داوری را انجام می‌دهد. این کتاب ۱۱۲ صفحه دارد و قیمت آن ۵۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

دومین محصول این مجموعه کتاب «مفهوم‌ها و ابزارهای تفکر نقادانه» است. در این کتاب درباره تفکر نقادانه و ابزارهای آن می‌خوانید. در می‌یابید که تفکر نقادانه دانشی است با هدف افزایش توانایی ما در اندیشیدن، استدلال کردن و نقد کردن. با خواندن این کتاب می‌فهمید که تمرکز بیشتر سایر دانش‌ها بر ارتقای اندیشه‌های ماست اما تمرکز تفکر انتقادی به جای اندیشه‌ها سعی می‌کند کیفیت اندیشیدن را ارتقا بخشد. این کتاب ۹۶ صفحه دارد و قیمت آن ۳۴ هزار تومان است.

سومین کتاب این مجموعه عنوان بسیار جذابی دارد. کتاب «کتاب مغالطه‌های پرکاربرد، ۴۴ ترفند کثیف برای برنده شدن در بحث‌ها»به شما می‌اموزد که چگونه به شکلی کثیف در یک بحث پیروز شوید یا اینکه چگونه در یک بحث درگیر ترفندهای یک فرد مغالطه گر نشوید. این کتاب درباره مغالطه، فریب ذهن و روش‌هایی است که از این فریبکاری ذهن استفاده می‌شود. این کتاب ۱۶۸ صفحه دارد و قیمتش هم ۸۰ هزار تومان است.

چهارمین کتاب از این مجموعه به این سوال پاسخ می دهد که «چگونه سوگیری و تبلیغات را در رسانه‌ها تشخیص دهیم؟». این سوال عنوان اصلی کتاب هم هست. تبلیغات هم از آن محصولاتی است که تلاش می‌کند ذهن ما را فریب دهد و نگاه ما به محصولات و مفهوم‌ها را عوض کند. در ادامه آموزش تفکر انتقادی این کتاب هم به ما کمک می‌کند که در دنیای پر از رسانه و تبلیغات امروزی چگونه سلامت ذهن‌مان را حفظ کنیم و درگیر سوگیری‌ها نشویم.این کتاب ۱۳۳ صفحه دارد و قیمت آن ۶۵ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : نشر نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز