چراغ دیواری هایی که منزل شما را لوکس و زیبا نشان می ‌دهند

چراغ دیواری-کاماپرس

نورپردازی صحیح و اصولی، یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی است؛ ایجاد نور مناسب در خانه با توجه به نوع دکوراسیون و با استفاده از وسایل نور دهنده صورت می‌گیرد. چراغ دیواری بهترین گزینه برای نورپردازی و ایجاد فضایی لوکس و زیبا است.

به گزارش کاماپرس به نقل از لایت هوم، چراغ دیواری یک وسیله الکترونیکی است که علاوه بر تامین روشنایی و نورپردازی، جنبه تزئینی داشته و برای زیبایی فضای خانه نیز از آن استفاده می‌شود. چراغ دیواری در انواع گوناگون در بازار موجود است. کاماپرس در ادامه به معرفی انواع چراغ دیوارکوب و برخی از  چراغ‌های دیواری لوکس می‌پردازد.

انواع چراغ دیواری

امروزه با توجه به اهمیت نورپردازی و تاثیر به سزای چراغ دیواری در زیبایی خانه و فضاهایی مانند آن، چراغ‌های دیواری در انواع گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. از جمله انواع چراغ دیواری می‌توان به چراغ دیواری لوکس ، چراغ دیواری حیاط یا محوطه‌ای، چراغ دیواری دکوراتیو ، چراغ دیواری کلاسیک ، چراغ دیواری فلزی ، چراغ های ال ای دی و غیره اشاره کرد. ضمن این‌که تنوع بالای کاربرد، طرح و رنگ‌ در چراغ‌های دیواری، امکان انطباق آن با هرنوع فضا و هر نوع دکوراسیونی را فراهم کرده است.

کاربرد انواع چراغ دیواری

چراغ‌های دیواری معمولا با توجه به نوع کاربرد آن‌ها در دو نوع بیرونی و داخلی عرضه می‌شوند. از چراغ‌های دیواری بیرونی، برای ایجاد روشنایی و زیبایی در فضاهایی همچون حیاط خانه، پارک‌ها، فضاهای باز مانند کافه‌ها و رستوران‌های سرباز، حیاط تالارها و مانند آن استفاده می‌شود.

انواعی از چراغ دیواری در فضاهایی مانند حمام، دستشویی و فضاهایی همچون راهرو ساختمان‌ها استفاده می‌شوند که در برابر رطوبت مقاوم هستند. بطور کلی مهم‌ترین نکته در خرید چراغ دیواری توجه به محیط مورد استفاده و انطباق چراغ دیوارکوب با آن از نظر نوع، رنگ و حتی جنس محصول مورد نظر است. مثلا اگر به دنبال خرید چراغ دیواری برای فضای باز مانند حیاط باشید، احتمالا یک چراغ دیواری ارزان هم مناسب باشد؛ در حالی‌که برای نورپردازی و تزئیین یک فضای لوکس و مجلل باید به سراغ چراغ دیواری لوکس و مدرن بروید. در ادامه 5 چراغ دیوارکوب که منزل شما را لوکس و مجلل نشان می‌دهند، معرفی شده‌اند.

آریاک سفر

چراغ دیواری 6 وات COB ستاره شمال مدل V50

این چراغ دیواری با ظاهری مینیمال و ساده در چهار رنگ سفید، طوسی، سیمانی و مشکی عرضه می‌شود. این چراغ دیواری ظاهر بسیار شیک و زیبایی به منزل شما می‌بخشد و با نوردهی آفتابی رنگ از دو سمت، نور گرم و زنده‌ای را در فضا ایجاد می‌کند. ضمن این‌که نور این چراغ دیواری فاقد هرگونه اشعه مضر از جمله اشعه ایکس و مادون قرمز بوده و از خستگی چشم جلوگیری می‌کند.

چراغ دیواری-کاماپرس

چراغ دیواری 8 وات SMD ستاره شمال مدل KR8

قیمت چراغ دیواری SMD نسبت به ظاهر شیک و مدرن آن، بسیار مناسب بوده و با رنگ بدنه طوسی، قابلیت انطباق با اکثر محیط‌ها را دارد. این چراغ دیواری، قابلیت نوردهی از دو جهت و همچنین قابلیت چرخش بدنه برای نورپردازی در تمام جهات را دارد و از این نظر موجب بزرگتر نمایان شدن فضا می‌شود. ضمن این‌که رنگ نور این چراغ قابلیت تعویض نیز دارد.

چراغ دیواری 3 وات SMD ستاره شمال مدل V71

این چراغ دیواری نیز دارای ظاهری ساده، مینیمال و شیک بوده که قابلیت استفاده در اکثر دکوراسیون‌ها را دارد. این چراغ با دو رنگ بدنه سفید و مشکی و همچنین نور چراغ آفتابی تولید و عرضه می‌شود. اگر به دنبال یک چراغ دیواری ارزان باکیفیت، با مصرف انرژی پایین باشید، این مدل، گزینه بسیار مناسبی است.

چراغ دیواری 12 وات LED ستاره شمال مدل GH3-2

این چراغ دیواری با دوعدد لامپ و خاصیت گردش 360 درجه و ظاهر زیبا به عنوان چراغ دیواری دکوراتیو تولید و عرضه می‌شود. این چراغ دیواری با دارا بودن درجه حفاظت یا IP قابلیت استفاده در فضاهای باز را نیز دارد. چراغ دیوارکوب 12 وات ستاره شمال در دو رنگ بدنه سفید و مشکی و همچنین نور گرم و پرکاربرد آفتابی، در بازار موجود و قابل خریداری است.

چراغ دیواری-کاماپرس

چراغ دیواری فانتزی دو شعله آرتا

چراغ دیواری لوکس آرتا، متناسب با دکوراسیون‌های مدرن و فانتزی در رنگ‌های مسی، طلایی، نقره‌ای و مشکی مات عرضه می‌شود. جنس این چراغ تماما فلز و با ابعاد حدودی 20×15×35 است. ضمن این‌که لامپی که در آن استفاده می‌شود، می‌تواند از انواع مختلف ال ای دی، کم مصرف و ادیسونی باشد، اما در هرحال توان این چراغ 60 وات است.

برای مشاهده انواع مختلف چراغ دیواری از جمله چراغ دیواری پذیرایی ، چراغ دیواری اتاق خواب ، چراغ دیواری حیاط ، چراغ دیواری سرویس بهداشتی و چراغ دیواری پارکینگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لایت هوم به آدرس www.lighthome.ir مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : لایت هوم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز