چابهار بهشت فراموش شده ایران

چابهار

شهر بندری چابهار با مساحتی حدود ۱۷هزار و ۱۵۵کیلومتر در منتهی الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب های گرم دریای عمان و اقیانوس هند قرار گرفته است و از شمال به شهرستان های ایرانشهر و نیک شهر، از جنوب به دریای عمان، از شرق به پاکستان و از غرب به استان‌های کرمان و هرمزگان محدود می شود.

به گزارش کاماپرس، همجواری منطقه آزاد چابهار با دریا و نزدیکی اش به مدار راس‌السرطان و قرار گرفتن درمسیر بادهای موسمی شبه قاره هند و جبهه‌های استوایی باعث شده که این منطقه آب هوایی گرمسیری، معتدل و با رطوبت نسبی باشد. جالب است بدانید که چابهار گرمترین نقطه کشور در زمستان و خنک‌ترین بندر جنوبی ایران در تابستان است.

تور چابهار ندا بال آسمان دارای خدماتی نظیر بلیت رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتلی به انتخاب خودتان، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه و گشت شهری همراه لیدر تور می‌باشد تا نهایت آسایش و راحتی در سفر را برایتان مهیا نمیاد.

هتل لیپار بدون شک از بهترین‌هتل‌های چابهار است و ازدرجه کیفی چهار ستاره تاپ برخوردار است. امکانات بسیار متنوع، اتاق‌هایی با تنوع بالا که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند و دسترسی عالی به مراکز مهم گردشگری شهر از نکات جالب توجه هتل لیپار چابهار به شمار می‌رود.

آریاک سفر

اتاق‌های این هتل که افزون بر تعداد تخت به دو دسته رو به دریا و رو به باغ تقسیم می‌شوند امکاناتی نظیر اتاق‌ها دارای امکانات مناسبی در جهت رفاه حال مهمانان می‌باشد مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، مینی‌بار غیررایگان، چیلر، دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، دمپایی، سشوار، حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق را دارا می‌باشند.

آشنایی با جاذبه‌های طبیعی چابهار

تالاب لیپار؛ در منطقه‌ای به همین نام واقع شده و دارای چشم اندازهای فوق العاده‌ای در ۱۵ کیلومتری شرق چابهار در نزدیکی روستای رمین قرار دارد. این روستا در یکی از جاده های ساحلی چابهار – گواتر قرار گرفته است. وجود پرندگانی چون چنگر، فلامینگو، کشیم، انواع حواصیل، طاووسکن، باقرقره، تیهو، عقاب دشتی، به زیبایی این منطقه افزوده است.

موزه محلی چابهار؛ مخصوص کسانی که علاقه مند به موزه گردی هستند و ترجیح می‌دهند وقتشان را در موزه‌ها بگذرانند و با فرهنگ و تاریخ اقوام آشنا شوند.

بندر گواتر؛ گنجینه شهر چابهار است و به واسطه قرار گرفتن در مجاورت جنگل‌های حرا یکی از مناطق حفاظت شده محیط زیست به شمار می‌رود و چون نگینی در دریای عمان می‌درخشد.

برای خرید کردن نیز گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست. از بازارهای سنتی شهر که با طرح‌های رنگارنگ و لباس‌های محلی خودنمایی می‌کنند گرفته تا بازارها و پاساژهای امروزی‌تر مانند مجتمع تجاری صدف با انواع و اقسام کالاهای باکیفیت و یا مجتمع تجاری تیس که یک طبقه کامل را به کالاهای چینی با قیمت مناسب اختصاص داده است را می‌توانید برای گشت و گذار انتخاب نمایید.

شما می‌توانید لیست متنوع تورهای چابهار را در سایت ندا بال آسمان مشاهده نمایید.

شماره تماس رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

وب‌سایت ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان – بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد – طبقه‌ی چهار – واحـد ۳۶

انتهای پیام(ایسنا)

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز