پیش فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۱

در عرض کمتر از یک ماه دومین پیش‌فروش محصولات ایران خودرو در قالب طرح فروش مشارکت در تولید آغاز شد. مشارکت در فروش محصولات این شرکت از امروز به ۷۲ ساعت ادامه دارد. خودروها در بهمن و اسفند سال دیگر تحویل داده می‌شود و قیمت آن مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد است. پیش از ثبت‌نام نیز متقاضیان هیچ وجهی نباید پرداخت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سه هفته گذشته اولین طرح مشارکت ایران خودرو برگزار شد و اکنون پس از کمتر از یک ماه دومین طرح مشارکت محصولات این شرکت از تاریخ 27 تا 29 آبان برگزار شده است.

در این دوره از پیش‌فروش ایران خودرو، دناپلاس توربوشارژ با رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید و نقره‌ای با پیش پرداخت 156 میلیون و 35 هزارتومان عرضه می‌شود. همچنین پیش پرداخت 114 میلیون و 115 هزار و ۹۰۰ تومانی برای دناپلاس توربوشارژ دستی با رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید اعلام شده است.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را از دست ندهید:

متقاصیان خرید خودرو تارا دستی با رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی کبود و آبی رویال باید مبلغ 116 میلیون و 189 هزار و ۲۰۰ تومان به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنند. همچنین برای ثبت نام پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای در رنگ‌های سفیده، نقره‌ای، خاکستری، قرمز و آبی کاسپین مبلغ پیش پرداخت 86 میلیون و ۵۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در مرحله دوم طرح فروش مشارکت در تولید ایران خودرو، علاقمندان به ثبت نام برای راناپلاس می‌توانند با پیش پرداخت علی الحساب 72 میلیون و 156 هزار تومان در این قرعه کشی شرکت کنند.

رانا پلاس در این طرح با رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی و گیلاسی عرضه می‌شود. همچنین خودروی سورن پلاس که رنگ‌های قابل سفارش آن در این قرعه‌کشی مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری متال در نظر گرفته شده، با پیش پرداخت 81 میلیون و 702 هزار و ۸۰۰ تومان ثبت‌نام می‌شود.

افراد منتخب در طرح‌های پیشین که نتوانستند وجه واریز کنند نیز، می‌توانند به سایت فروش این شرکت مراجعه و مجددا ثبت‌نام کنند.

قرعه‌کشی این طرح یک روز پس از ثبت‌نام یعنی 30 آبان با حضور نمایندگان و ناظران برگزار می‌شود. منتخبان سه روز مهلت دارند با واریز پیش‌پرداخت، ثبت‌نام خود را نهایی کنند؛ در غیر این صورت از فهرست منتخبان حذف خواهند شد.

نکاتی که قبل از ثبت‌نام باید بدانید

افرادی که پلاک فعال انتظامی دارند، امکان ثبت‌نام در این قرعه‌کشی را ندارند. پس از گذشت ۵ ماه اگر برای دریافت سرویس اولیه نروید گارانتی خودرو باطل خواهد شد. البته باید بدانید سند این خودروها آزاد است و در رهن شرکت قرار ندارد، مبالغ پیش‌پرداخت کمتر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو در نظر گرفته شده است.

همچنین موعد نهایی تحویل این خودروها در دو ماه پایانی سال آینده، یعنی بهمن و اسفند ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است. گفتنی است سود مشارکت در این طرح، بر اساس موعد تحویل بین ۶ تا ۶.۵ درصد در نظر گرفته‌ شده و سود انصراف نیز بین ۳ تا و ۳.۵ درصد خواهد بود.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز