پیش فروش شاهین سایپا تا جمعه ادامه دارد + فیلم

خودروی جدید شرکت سایپا که اولین بار عید فطر امسال پیش فروش شد بار دیگر توسط این خودروساز در حال پیش فروش است و این مرحله از پیش فروش شاهین سایپا تا جمعه 9 آبان 1399 ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، چندی پیش گزارش هایی در رسانه های غربی فارسی زبان درباره خودروی جدید سایپا منتشر شد و این خودرو نه خودروی تولیدی این شرکت بلکه به نوعی کپی از طرح خودروهای چینی و ژاپنی معرفی شده بود.

شرکت سایپا این ادعاها را مردود شمرد و اعلام کرد این خودرو دارای پلتفرم و طراحی اختصاصی بوده و توسط کارشناسان همین مجموعه طراحی شده است. به هر شکل آنچه نهایتا قضاوت درباره این خودرو را نهایی می کند کیفیت این محصول و رضایت خریداران است.

دور جدید پیش فروش شاهین سایپا نیز از روز سه شنبه 6 آبان آغاز شده و تا جمعه 9 آبان ادامه خواهد داشت. متقاضیان خرید این خودرو باید بعد از ثبت نام در قرعه کشی و در صورت برنده شدن مبلغی حدود 133 میلیون تومان را به صورت علی الحساب به حساب سایپا واریز کنند و موعد تحویل نیز یک سال آینده است.

جزئیات فنی خودرو شاهین

آریاک سفر

سایپا چندی قبل خبری مبنی بر آغاز تولید آزمایشی این خودرو منتشر کرد. شرکت سایپا بر اساس برنامه شاهین را با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو به بازار عرضه می کند. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ قدرت ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۶۵ نیوتن متر تولید می‌کند و جعبه دنده ۵ F۱۸ توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی این خودرو می‌رساند. چند روز قبل اعلام شد که تولید آزمایشی شاهین به مرحله PP۲ رسیده و با توجه به اطلاعات به دست آمده، فرایند مونتاژ آن سریع‌تر شده است.

اخیرا ویدئویی نیز از این خودرو توسط سایپا منتشر شده که با توجه به این ویدیو و اطلاعات موجود مشخص است که شاهین در نسخه تجاری سازی شده به دو کیسه هوا، سانروف، ترمز‌های دیسکی، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک و دوربین عقب، آینه‌های تاشو برقی، استارت دکمه ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد لاستیک و… مجهز خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز