پژو 206 تیپ ۲ رکورد افت قیمت روزانه را ثبت کرد

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در هفته گذشته با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان معامله می شد، امروز رکورد افت قیمت روزانه را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که یکی از خودروهای پرطرفدار بازار است، مثل پراید خیلی زود به بالا و پایین شدن قیمت دلار واکنش نشان می دهد. هفته گذشته وقتی قیمت دلار بالا رفت قیمت ۲۰۶ هم از ۱۹۸ میلیون تومان به ۲۰۵ میلیون تومان صعود کرد. اما حالا و با کاهش قیمت دلار، دوباره این خودرو در مسیر کاهشی حرکت می کند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز نسبت به دیروز بین ۵ تا ۷ میلیون تومان ارزان تر شده و با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان معامله می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

سمند LX با موتور EF7 نیز امروز در بازار افت دو میلیونی قیمت را تجربه کرد و نسبت به روز گذشته قیمت آن در بازار به 210 میلیون تومان رسید. سمند LX هم امروز در بازار خودرو حدود یک میلیون تومان ارزان تر شد و حالا با قیمت ۱۸۸میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پراید ۱۱۱ و تیبا ۲ در بازار چند؟

آریاک سفر

قیمت پراید 111 که دیروز هم افت قیمت را در بازار تجربه کرده بود، امروز هم حدود ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان کمتر شد. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۱۲۶ میلیون ۵۰۰ تا ۱۲۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

تیبا ۲ هم مثل پراید ۱۱۱ یکی از خودروهای پرطرفدار بازار است. این خودرو هم در بازار امروز حدود ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان ارزان تر شد. تیبا 2 در بازار با قیمت 128 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت تیبا صندوقدار هم حدود ۱۲۱ تا ۱۲۲ میلیون تومان است. خودرو ساینا معمولی هم با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز