پنج شغل دورکاری با حقوق بالای 15 میلیون تومان

برخی از کارفرماها با توجه به محدودیت‌های مکانی، جغرافیایی، افزایش هزینه‌های فضای کاری و ایجاد زمان‌بندی‌های منعطف اقدام به استخدام نیرو به صورت دورکاری می‌کنند. برخی مشاغل همانند تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی، برنامه نویسی، کارشناسی فروش و … ظرفیت بالایی برای استخدام به صورت دورکاری دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت جابینجا پنج شغل دورکاری با حقوق بالای 15 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

*یک شرکت دیجیتال مارکتینگ نیاز به کارشناس فنی فروش حوزه وب دارد. آشنایی به زبان انگلیسی، آشنایی با مهارت‌‌های بازاریابی و تعامل با مشتری و مهارت برنامه‌ریزی و مدیریت زمان از شرایط پذیرش در این شغل هستند. حقوق در نظر گرفته شده برای این موقعیت 15 میلیون تومان است.

آریاک سفر

* یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات دستیار مدیرعامل با حقوق حداقل 15 میلیون تومان و به صورت دورکاری استخدام می‌کند. حداقل سابقه مورد نیاز برای این کار شش سال است. در این موقعیت فرد باید جلسات مدیرعامل را هماهنگ کرده، پیام‌ها و ایمیل‌های کاری را چک کند و از جلسات گزارش تهیه کند.

* تدریس زبان انگلیسی دیگر موقعیت شغلی دورکاری با حقوق حداقل 15 میلیون تومان است. مدرسان زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، چینی و سایر زبان‌ها می‌توانند برای این شغل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

* یک شرکت فناوری اطلاعات طراح گرافیک با حقوق حداقل 18 میلیون تومان و به صورت دورکاری استخدام می‌کند. در این موقعیت فرد باید یو آی و ایکس آی و وب سایت طراحی کند. همچنین موشن گرافی و انیمیشن تولید کند.

*شرکتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات برنامه‌نویس ارشد پایتون به صورت دورکاری استخدام می‌کند. در این موقعیت فرد باید سابقه کار با جنگو، رست فریم ورک و مای اسکیوال را داشته باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای این کار 24 میلیون تومان است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پنج شغل دورکاری با حقوق بالای 15 میلیون تومان

  1. افسانه گفته:

    سلام.ممنون از اطلاع رسانیتون..من کارشناس فروشم.اما تحصیلاتم دیپلمه.شغلی برای من سراغ ندارید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز