پرفروش‌ترین بخاری برقی بازار را بشناسید

تجهیزات گرمایشی همچون بخاری، بخاری برقی، پکیج، شوفاژ و … وظیفه گرم‌کردن خانه‌ها و سایر اماکن را بر عهده دارند. برخی از خانه‌ها مجهز به سیستم‌های گرمایشی پیشرفته هستند؛ اما برخی از آنها نیاز به وسایل اضافه‌ای چون بخاری برقی یا هیتر دارند. معمولاً فضاهای کوچکی مانند اتاق‌خواب یا دفتر کار را می‌توان با بخاری برقی گرم کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شناخت پرفروش‌ترین بخاری‌برقی‌های بازار می‌تواند به انتخاب و خرید کمک کند. به همین جهت کاماپرس با جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی، پرفروش‌ترین بخاری‌برقی‌های بازار را معرفی خواهد کرد.

بخاری برقی اخوان فرید مدل آ کی هزار و 200

این بخاری برقی برای استفاده به‌صورت رومیزی یا بر روی زمین مناسب است. حداکثر توان گرمایشی دستگاه هزار و 200 وات است که با استفاده از دو کلید تعبیه شده بر روی بخاری قابل تنظیم است. سه المنت گرمایشی نیز در داخل دستگاه وجود دارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

بخاری برقی اخوان فرید مدل ناسیونال

بخاری مدل ناسیونال اخوان فرید دو المنت سرامیکی دارد. توان هرکدام از المنت‌ها هزار وات است. با استفاده از پیچ تنظیم بخاری می‌توان میزان گرمایش آن را تنظیم کرد. به جز تنظیم دستی، حالت اتوماتیک نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده که حرارت را باتوجه‌به دمای محیط تنظیم می‌کند.

بخاری برقی برفاب مدل کیو اچ 3 هزار

بخاری برقی برفاب برای استفاده بر روی زمین یا میز طراحی شده است. توان گرمایشی دستگاه حداقل 600 و حداکثر 3 هزار وات است. برای تنظیم حرارت بخاری می‌توان از کلیدها و کنترل پیچی که در قسمت کناری آن تعبیه شده استفاده کرد.

بخاری برقی فن دار ارشیا مدل هزار و 441

این بخاری به شکل پنکه‌ای طراحی شده و با روش هالوژنی و تابشی فضای اطراف را گرم می‌کند. با استفاده کنترل همراه دستگاه می‌توان دما و حالت آن از راه دور تنظیم کرد. پایه بخاری در ارتفاع‌های مختلف قابل تنظیم است. حداکثر توان گرمایشی بخاری ارشیا هزار وات بوده و رده مصرف انرژی آن آ است.

بخاری برقی دبلیو اچ آ 2 هزار و 200 آراسته

این بخاری برخلاف موارد قبلی برای نصب بر روی دیوار مناسب است. این دستگاه درحالی‌که ابعاد کوچکی دارد، با حداکثر توان هزار و 500 وات می‌تواند محیط‌های مختلف را گرم کند. وزن بخاری دیواری آراسته آتنها هزار و 500 گرم است و به همین دلیل مشکلی برای نصب بر روی دیوار ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز