پرسپولیس به بانک رسالت باخت!

طبق اسناد منتشر شده در رسانه ها پرسپولیس در یک پرونده حقوقی که اصل خواسته و هزینه های دادرسی آن بالغ بر 1/5 میلیارد تومان بوده به بانک قرض الحسنه رسالت باخته است.

به گزارش کاماپرس، اسناد منتشر شده در رسانه ها نشان می دهد باشگاه پرسپولیس در یک پرونده حقوقی به پرداخت مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به بانک قرض الحسنه رسالت محکوم شده است.

در حالی که علاقه مندان باشگاه سرخ پایتخت در انتظار تعیین تکلیف بدهی و دارایی ها و سود و زیان پرسپولیس و اطلاع رسانی درباره روند خصوصی سازی و واگذاری سهام این باشگاه به سر می برند، نود اقتصادی سندی را منتشر کرده است که نشان می دهد این باشگاه در یک پرونده حقوقی به یک پرداخت میلیاردی به بانک رسالت محکوم شده و این بانک پرونده را در مرحله توقیف اموال این باشگاه پیگیری می کند.

پرونده یک و نیم میلیاردی با حکم توقیف باشگاه پرسپولیس

در این سند که بخشی از یادداشت های توضیحی صورت های مالی بانک قرض الحسنه رسالت برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1398 به شمار می‌رود آمده است: رای قطعی شماره470/65/95/د/36 مورخ 15 تیرماه 1395 صادره از مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اصل بایت خواسته به انضمام سایر خسارات دادرسی که پس از ارجاع به شعبه ۳۶ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران منتج به صدور اجراییه شماره 9710422160100148گ مورخ 17 شهریور 97 گردیده و روند اجرایی پرونده در مرحله شناسایی و توقیف اموال باشگاه مذکور در اجرای احکام شعبه ۳۶ مجتمع قضایی شهید صدر تهران ادامه دارد.

آریاک سفر

شایان ذکر است این پرونده قدیمی و مربوط به سال 95 بوده و در اجراییه آن در شهریور 97 صادر شده که کماکان در مرحله اجرا قرار دارد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالتپرسپولیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز