پادیسان را با این ۱۲ نکته بیشتر بشناسید

اجاق گاز، یکی از وسایل کاربردی در هر خانه و آشپزخانه‌ای است و اگر نباشد، قلب خانه هم گرمایی نخواهد داشت! شرکت‌های زیادی در داخل و خارج از کشور در زمینه ساخت این‌گونه محصولات در گروه لوازم خانگی، دست‌اندر کار تولید دارند. شرکت صنعتی و تولیدی «پادیسان» یکی از همین آنهاست که در تولید اجاق گاز آشپزخانه حرف برای گفتن دارد و برای سلیقه و راحتی مصرف کننده خود، اهمیت زیادی قائل می‌شود.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص درباره لوازم خانگی پادیسان می‌پردازد که مطالعه آنها برای مشتریان و مصرف‌کنندگان، خالی از لطف نیست؛

۱. در سال ۱۳۶۴ شرکت تولیدی صنعتی پادیسان با هدف تولید لوازم خانگی، صادرات و واردات تاسیس شد. در ابتدا این مجموعه مبادرت به تولید ماشین لباسشویی در منطقه سیمین دشت کرج کرد اما در سال ۱۳۶۹ با توجه به نیاز جامعه و بازار مصرف، تصمیم به تولید انواع مختلف اجاق گاز فردار خانگی گرفت؛ به این ترتیب از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی موفق به کسب اولین نشان استاندارد ملی شد.

۲. سه سال بعد به دلیل افزایش حجم تولید و گسترش محصولات، گروه پادیسان اقدام به تغییر مکان و استقرار در کیلومتر ۵۹ اتوبان تهران ـ قزوین به مساحت ۳۰ هزار متر مربع ، با ۱۸ هزار متر مربع زیر بنا کرد.

۳. مجموعه پادیسان به تولید لوازم خانگی و آشپزخانه نظیر انواع اجاق گاز صفحه‌ای و رومیزی، اجاق ایستاده مبله گاز فردار و طرح فر در مدل‌های مختلف، انواع فرتوکار برقی و … مشغول است که به گفته مدیران پادیسان، در تهیه این محصلات از بهترین مواد و قطعات با کیفیت بین‌المللی استفاده می‌شود. این شرکت بعد از تولید اجاق گازهای مدل ۲۰۰۱ و ستاره طلایی، موفق به دریافت اعتبارنامه و تقدیرنامه‌های مختلفی، نظیر تندیس اعتبار جهانی از مادرید اسپانیا و گواهی استاندارد حفاظت از محیط زیست و تندیس طالایی کیفیت و بازرگانی پیشرفته انگلستان شد.

آریاک سفر

۴. سیف الله قلی‌پور به عنوان مدیرعامل، به همراه عبدالمحمود رحیم‌خراسانی و بهرام عیسی‌زاده عطایی اعضای هیئت مدیره شرکت لوازم خانگی پادیسان را تشکیل می‌دهند. سید سرهنگ افتخاری‌نیا به عنوان بازرس اصلی و شمس‌الله خضری به عنوان بازرس علی‌البدل در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

۵. مجموعه پادیسان با بیش از ۱۰۰ نماینده فروش و ۳۰۰ سرویس‌کار مجاز در سراسر ایران، بهترین و جدیدترین شبکه خدمات پس از فروش را برای مشتریان فراهم می‌کند.

۶. محصولات گروه پادیسان به کشورهای یمن، عربستان، حاشیه خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه، اروپایی و آفریقایی صادر می‌شود.

۷. واحد طراحی و مهندسی شرکت پادیسان، با جدیدترین طرح‌های روز دنیا، ایده خود را به محصول تبدیل می‌کند.

۸. از محصولات برگزیده شرکت پادیسان، می‌توان به هود آشپزخانه مدل پامپا سفید، فر توکار برقی مدل پامچال، اجاق گاز صفحه‌ای ۵ شعله مدل پارامیس اشاره کرد. هود آشپزخانه‌ی پامپا سفید، دارای موتور ۴ ساعته، کلید لمسی، ریموت کنترل و روغن‌گیر است. از ویژگی‌های فر توکار برقی پامچال نیز، مجهز بودن به فن سرد و گرم، جوجه گردان، نظافت آسان و نمایشگر دیجیتال تمام لمسی از جمله نقاط قوت این محصول به شمار می‌روند.

۹. یکی از ارزشمندترین معیارها برای گروه پادیسان، جلب احساس رضایت مصرف‌کننده است. به همین منظور این مجموعه، امکان دریافت مشاوره و کارشناسی به صورت آنلاین و تامین قطعات موردنیاز مشتریان در زمان گارانتی و پس از آن را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.

۱۰. در قسمت نمایندگی خدمات شرکت پادیسان، مشتریان می‌توانند در سایت رسمی شرکت، مراکز سرویس و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را مشاهده کنند و به صورت رایگان،  نسبت به نصب و راه‌اندازی محصول خود اقدام کنند. این محصولات دو سال گارانتی ضمانت دارند.

۱۱. شرکت صنعتی و تولیدی پادیسان گواهینامه سیستم‌های مدیریت کیفیت را کسب کرده است.

۱۲. در سال ۱۳۹۴ گروه پادیسان در چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی کشور در اراک شرکت داشته، همچنین در همین سال در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه نیز حضور داشته است.

مرتبط با : پادیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز