ویژگی‌های یک رپرتاژآگهی خوب

لست سکند

آنچه صاحبان کسب و کار به عنوان محتوای یک رپرتاژ ارائه می‌دهند در واقع یک سرمایه‌ است، پس باید تمام تلاش خود را بکنند که این سرمایه برگشت‌پذیر باشد. راز برگشت‌پذیری آن هم تاثیرگذاری و جذاب بودن این محتوا است تا برند در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از گروه رسانه ای کاما، سئوکاران و کارشناس بازاریابی همواره بر این اصل معتقدند که کیفیت یک رپرتاژآگهی ضامن تاثیرگذاری آن است و مخاطبان بیشتری را مجاب می‌کند تا بخواهند از خدمات یا محصولات یک برند استفاده کنند.

گروه رسانه ای کاما سعی دارد تا به جهت کمک به صاحبان کسب و کار برای دیده شدن بیشتر، نکاتی را جهت نوشتن یک محتوای خوب ارائه دهد.

قدم اول نوشتن یک محتوای باکیفیت آشنایی با قوانین سئو و بازاریابی است که معمولا این آشنایی با آموختن حد مناسبی از مهارت‌های خبرنگاری به دست می‌آید، سپس چهار نکته کلیدی به شما برای نوشتن رپرتاژآگهی موردنظرتان کمک می‌کند؛

تیتر جذاب؛ عامل اشتیاق مخاطب

راز آسمان پایتخت

تیتر باید جذاب باشد تا مخاطب را تحریک کند به سراغ آن برود. تیتر همچنین باید خلاصه‌ای جامع از محتوای متن باشد نه کمی بیشتر و نه کمتر، چراکه تیترهای اغراق‌آمیز مخاطب را گول می‌زند.

متن باید روشن و روان باشد

رعایت اصول نگارشی به روان و یکدست بودن متن کمک می‌کند، همچنین علاوه بر اینکه متن باید نیاز مخاطبان را در بر بگیرد نباید در آن از کلمات ناواضح یا تخصصی استفاده کرد چراکه متن باید مخاطب را تشویق کند آن را به پایان برساند.

اهمیت سئو و کلمات کلیدی

رعایت سئو محتوا باعث می‌شود موتورهای جستجو ارزش بیشتری به متن ببخشند، رعایت سئو شامل حفظ توازن کلمات کلیدی در متن هم می‌شود، همچنین توجه به کلمات کلیدی مشابه سبب میشود تا رشته‌ای کلمات کلیدی در متن به وجود بیاید و گوگل از آن استقبال کند.

بک‌لینک‌ها؛ مهم‌ترین نکته در انتشار رپرتاژآگهی

انکر تکست‌ها، عباراتی هستند که لینک وب‌سایت شما روی آن‌ها قرار می‌گیرد و کاربران فقط با یک کلیک روی آن‌ها به وبسایت شما هدایت می‌شوند، این هایپر لینک‌های درون‌متنی باید هوشمندانه انتخاب شوند تا کار خود را به درستی انجام دهند.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز