وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کاربران، امکان درخواست وام و تسهیلات بدون ضامن را بر روی نرم‌افزار همراه بانک خود فراهم کرده است.

به گزارش کاماپرس، در این روش ارائه تسهیلات براساس امتیاز مشتریان ارائه می‌شود و فرد خود ضمانت آن را برعهده دارد. کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری خود و درخواست تسهیلات آنلاین و انتخاب شعبه و حساب مورد نظر خود، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. در صورتی که گردش حساب و امتیاز اعتباری فرد اجازه بدهد، تسهیلات به او پرداخت می‌شود.

خوش حسابی درخواست کنندگان وام چگونه ارزیابی می شود؟

سقف این وام‌های قرض‌الحسنه بدون ضامن، همان 30 میلیون تومانی است که بانک مرکزی تعیین کرده است. بانک مهر با درنظر گرفتن خوش‌حسابی و امتیاز اعتباری مشتریان و رفتارهای مالی گذشته آن‌ها، ریسک افراد را ارزیابی کرده و تصمیم به پرداخت یا عدم‌پرداخت تسهیلات به کاربران می‌گیرد.

براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این مجموعه از سال 1387 به طور رسمی آغاز به کار کرد. این بانک از آغاز فعالیت 2000 واحد فعال در نقاط مختلف کشور داشت.

آریاک سفر

اکنون بیش از 522  شعبه آنلاین هم در بانک مهر فعالیت دارند. میزان خدمات بانکداری الکترونیکی این مجموعه نیز در چندین سال گذشته بالا رفته است که این امر باعث کاهش هزینه رفت‌وآمد افراد، تسهیل نقل و انتقال وجوه و شمولیت مالی یا دسترسی افراد بیشتر به خدمات بانکی شده است.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

اقساط وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن چگونه است؟

اقساط وام ۳۰ میلیون تومانی بدون ضامن این بانک به این شکل است که اگر دریافت کننده وام بخواهد اقساط را طی یک سال ( ۱۲ ماه) پرداخت کند ، اولین قسط  یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود و  یازده قسط بعدی نیز هر کدام 2 میلیون و ۷۲۷ هزار تومان است. در صورتی که متقاضی بخواهد وام را در دو سال تصفیه کند یعنی اقساط وی در ۲۴ ماه پرداخت شود ، قسط اول یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود و در سایر اقساط یعنی 23 قسط بعدی، یک‌ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان است.

اخبار مهم حوزه وام و تسهیلات بانکی را بخوانید:

رضایتمندی بالای مشتریان از وام‌های قرض الحسنه بانک مهر ایران

نکته قابل توجه در مورد وام های قرض الحسته بانک مهر ایران بالا بودن رضایت مندی مشتریان از این گونه وام ها است به گونه ای که داده های آماری به دست آمده از یک تحقیق تحت عنوان « مطالعه درصد رضايت مشتريان از طرح‌هاي تسهيلاتي بانک قرض‌الحسنه مهر ايران» که توسط یک مرکز تحقیقاتی معتبر به نام مرکز افکارسنجی دانشجويان ايران انجام شده است نشان مي دهد اگرچه مشتریان بانک مهر ایران خوستار افزایش سقف وام از 30 میلیون تومان به مبالغ بالاتر هستند اما متقاضیانی که از وام های قرض الحسنه اين بانک استفاده کرده‌اند اكثرا از فرآیندها و میزان وام رضایت داشته اند.

در این مطالعه دلیل رضایت بالای متقاضیان وام از تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران ارائه انواع وام‌های کاربردی با سود کم، عملکرد خوب مدیران شعب، رضایت بخش بودن خدمات پرسنل ، سرعت مطلوب فرآیند دریافت وام بوده است.

برای دسترسی سریع به اخبار مهم مرتبط با وام‌ها و تسهیلات بانکی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟

  1. مجتبی امیدوار گفته:

    سلام
    بسیار طرح بسیار خوب و رو کم کن جهت بانک های دیگر، فقط اقساط اگر تا ۳۰ ماه افزایش پیدا کنه پرداخت هم اسانتر خواهد بود بنابراین فشار از بابت پرداخت اقساط نخواهد بود.
    سپاس از مدیریت بانک مهر و ارائه دهندگان طرح وام بدون ضامن.

  2. ایوب گفته:

    سلام, هم تسویه درسته هم تصفیه .تصفیه از صاف کردن میاد تسویه از سوا کردن هست در مجموع تقریبا هم معنی هست . روزگارتان خوش

  3. علی گفته:

    سلام من 30 میلیون تومن وام احتیاج دارم خیلی ضروریه و فوری میخوام پکار باید کنم؟چه مدارکی لازمه؟حساب هم ندارم

  4. شاهین گفته:

    برای مسایل مالی. تسویه درست است که هم خانواده‌ی واژگان مساوات، مساوی است. یعنی میزان بدهکاری و طلبکاری مساوی می شود.
    ولی تصفیه مربوط به پالایش کردن است و عم خانواده ی واژگان صافی و صاف کردن است. تصفیه خون از چربی، تصفیه روغن، تصفیه آب

  5. الهه حسني گفته:

    ببخشيد ما از طريق شركت نفت اقدام ب گرفتم وام سي تومني ازدواج كرديم ميخاستم بدونم كه مبلغيش توي بانك بلوكه ميشه؟ و اينكت يكماهه هنوز براي ما هيچ پيامي نيومده

  6. الهه حسني گفته:

    ببخشيد ما از طريق شركت نفت اقدام ب گرفتم وام سي تومني ازدواج كرديم ميخاستم بدونم كه مبلغيش توي بانك بلوكه ميشه؟ و اينكت يكماهه هنوز براي ما هيچ پيامي نيومده

  7. فردین گفته:

    سلام .بچها من رفتم پرسیدم همشش دروغه که بدون ضامن بدن.نه دل تون رو خوش کنید نه برید بپرسید من رفتم پرسیدم همش چرت بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز