وام 3 میلیارد و 200 میلیونی بانک ملت برای یک گروه خاص

لست سکند

افرادی که دارای پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت هستند امکان درخواست وام 3 میلیارد و 200 میلیونی طرح «پذیرندگان بانک ملت» را دارند. این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که خواب سپرده مناسبی داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که دارای پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت هستند، برحسب رتبه اعتباری خود امکان درخواست وام 3 میلیارد و 200 میلیونی را از بانک ملت دارند. سود این تسهیلات با توجه به رتبه اعتباری افراد متفاوت بوده و حداکثر به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور نیز 48 ماه است. افرادی امکان درخواست این وام را دارند که در یکی از شعب بانک ملت سپرده جاری داشته باشند. ضمانت لازم برای این تسهیلات پروانه کسب، سند ملکی و اعتبار شغلی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ اقساط 93 میلیون و 999 هزار و 999 تومان است. کل سود تسهیلات 1 میلیارد و 311 میلیون و 999 هزار و 940 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 4 میلیار و 520 میلیون و 479 هزار و 940 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

یکی از دستاوردهای بانک ملت در سال جاری

بانک ملت از تاریخ بیست و نهم آذرماه 1358 کار خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک خصوصی انواع خدمات تسهیلاتی، ریالی، ارزی و سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. شعار این بانک «بانک ملت، تجربه‌ای متمایز» است و در همین راستا برای خدمت رسانی به مشتریان خود تلاش می‌کند.

این بانک در تداوم روند رو به رشد خود موفق شد تا تراز عملیاتی خود را از 21 هزار میلیارد تومان عبور دهد و بین بانک‌های بورسی رتبه نخست را در این زمینه به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز