وام 200 میلیون تومانی ویژه بانک کشاورزی با چه شرایطی ارائه می شود؟

بانک کشاورزی به منظور طرح مردمی سازی یارانه‌ها و برای حمایت از واحدهای تولیدی و مراکز تکثیر آبزیان، در قالب «شیلا کارت» وام 200 میلیون تومانی ارائه می‌دهد. این وام از سال گذشته به فعالان حوزه شیلات و آبزیان پرداخته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، افرادی که خواهان وام 200 میلیون تومانی شیلا کارت هستند باید در حوزه شیلات و آبزی پروری فعالیت داشته باشند و مدارک لازم را ارائه دهند. وام شیلا کارت با نرخ 12 درصد ارائه می‌شود. البته متقاضیان این تسهیلات امکان درخواست برای مبالغ بالاتر را دارند، منتهی نرخ سود آن بیشتر خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بانک کشاورزی به طرح‌های پرورش ماهی در قفس توجه ویژه‌ای دارد و پرداخت تسهیلات به این قبیل طرح‌ها را در اولویت قرار داده است.

آریاک سفر

این بانک از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه امسال بیشتر از 2 هزار فقره از تسهیلات شیلا کارت را به واجدان شرایط پرداخت کرد. آمار و اطلاعات موجود نشان می‌دهد تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی برای حمایت از آبزی پروری در سه ماهه اول سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته 108 درصد بیشتر شده و این موضوع به استفاده بهینه از منابع و توسعه پایدار بخش کشاورزی کمک کرده است.

مختصری از بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از سال‌های گذشته با نام دیگری در بخش بانکی فعالیت داشت، اما سال 1332 با عنوان فعلی به فعالیت خود ادامه داد. این بانک هم اکنون هزار و 817 شعبه داخلی و 50 شعبه خدمات ارزی و بین المللی دارد و به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

در حال حاضر بانک کشاورزی در چارچوب قراردادهای اسلامی و طرح‌های تسهیلاتی مانند بانوی ایرانی، آتیه طلایی، حامی گندم و … به مشتریان واجد شرایط وام می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز