وام ۱ میلیونی کرونا به حساب جاماندگان واریز می شود

لست سکند

طبق گفته رئیس روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وام یک میلیونی کرونا به زودی به حساب خانوارهای جامانده واریز می شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه دیروز اعلام شد پرونده وام ۱ میلیونی کرونا با پرداخت وام به هفت میلیون خانوار، بسته شده است، اما گویا هنوز پرداخت وام ادامه دارد. وام ۱ میلیونی کرونا که در دور دوم تعطیلی های کرونا برای کمک به اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار گرفت در دو مرحله به حساب حدود ۷ میلیون خانوار مشمول واریز شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

رییس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون دیروز درباره پرداخت وام یک میلیون تومانی گفته بود:« زمان ارسال پیامک به مشمولان به اتمام رسیده و پرونده وام یک میلیون تومانی کرونا بسته شده، اما اگر نهادهای مربوطه خانواری را مشمول دریافت وام تشخیص دهد، پرداخت وام انجام می‌شود. »

جا مانده ها هم وام می گیرند

راز آسمان پایتخت

اما حالا حامد شمس، رئیس روابط عمومی وزارت کار امروز از ادامه واریزی‌های وام کرونا خبرمی دهد و می گوید:« گروهی دیگر از مشمولان دریافت وام کرونا هستند که به علت مشکلات حساب آن را دریافت نکرده‌اند و طی روزهای آینده این یک میلیون تومان به حسابشان واریز می‌شود. برخی از متقاضیان مشکلاتی از قبیل مسدودی حساب داشتند که این وام برایشان واریز نشد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش رکنا، تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد چهار درصد از محل باقی‌مانده منابع بسته جبرانی ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهیانه خانوار خواهد بود.
حامد شمس درباره پرداخت یارانه ۱۰۰هزارتومانی به خانوارهای مشمول نیز می گوید:« شناسایی افراد در مراحل پایانی است و تا پایان آذرماه پرداخت کمک هزینه به اعضای خانوار انجام می‌شود.»

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز