وام یک میلیونی فقط یک روز دیگر مهلت دارد

از مهلت تعیین شده برای دریافت وام یک میلیونی تنها یک روز دیگر باقی مانده است.

به گزارش کاماپرس، سرپرستان خانواری که جزو مشمولان دریافت وام کمک هزینه کرونایی یک میلیونی هستند فقط تا پایان فردا شنبه 10 خردادماه برای ثبت درخواست خود و دریافت این وام فرصت دارند.

بنا به اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه و ستاد یارانه ها، فردا آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی ویژه یارانه بگیران در ایام کروناست و این فرصت تمدید نخواهد شد. متقاضیان برای دریافت این وام می‌توانند کدملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که حتما باید به نام سرپرست خانوار باشد به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند. در این صورت وام یک میلیون تومانی آنها نهایتا  تا ۲۲ خرداد ماه یعنی نهایتا  تا 11 روز دیگر به حسابشان واریز خواهد شد.

وام یک میلیونی : طرحی که از اواخر فروردین 99 کلید خورد

آریاک سفر

ثبت نام این وام که مربوط به ایام قرنطینه کروناست از اواخر فروردین ماه امسال آغاز شد. ابتدا  ۳۱ فروردین ماه آخرین مهلت ثبت نام مرحله اول وام یک میلیونی بود و برای افرادی که تا این تاریخ ثبت نام کرده بودند ۴ اردیبهشت ماه وام واریز شد اما بعدتر مهلت ثبت نام برای دریافت این وام چند بار تمدید شد. مشمولانی که تا ۷ اردیبهشت ماه برای ثبت نام وام یک میلیونی اقدام ‌کردند ۱۱ اردیبهشت ماه وام برای آنها واریز ‌شد.

شایان ذکر است؛ پیش از این محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود این تسهیلات تا پایان کرونا وجود دارد و تاریخی به عنوان آخرین مهلت در نظر گرفته نشده اما مدتی بعد اعلام شد با توجه به اینکه از ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار یارانه بگیر حدود ۲۰ میلیون خانوار این وام را دریافت کردند به همین دلیل برای ۴ میلیون باقی مانده فرصتی به عنوان آخرین فرصت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز