چرا هنرپیشه سینما عضو تیم‌ ملی نشد؟

لست سکند

امیر جدیدی ستاره سینما بعد از دعوت به تیم ملی تنیس از حضور در این تیم انصراف داد.

به گزارش کاماپرس، سال ۹۸ بدترین سال تنیس ایران بود. تیم ملی تنیس بعد از شکست در مسابقات دیویس کاپ آسیا به زیرگروه چهارم سقوط کرد تا بدترین نتیجه تاریخ این رشته ورزشی در ایران ثبت شود.

تیم ملی تنیس ایران شهریور ماه باید در مسابقات جام دیویس آسیا شرکت کند،‌شاید برای همین است که مسئولان این تیم تصمیم گرفته اند یک چهره جدید به تیم اضافه کنند. امیر جدیدی بازیگر سینما که قبل از ورود به سینما مربی تنیس بود، به تیم ملی تنیس دعوت شد تا به گفته اکبر طاهری سرمربی این تیم حال و هوای بهتری به اردوی تیم ملی تزریق شود.

طاهری درباره دعوت جدیدی به تیم ملی گفته: او قبل از اینکه بازیگر شود تنیس بازی می کرد و در مسابقات مختلف هم حضور داشت. از طرفی جدیدی وقتی در مسابقات هم حضور داشته باشد حال و هوای بهتری به رقابت‌ها می دهد.

اما امیر جدیدی که دعوت او به تیم ملی تنیس با واکنشهای زیادی در محافل ورزشی همراه بود، از حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی انصراف داد. امیر جدیدی که ورزش تنیس را به صورت حرفه ای دنبال می کند، چندی پیش در مسابقات جام حذفی تنیس در جزیره کیش هم حاضر شده بود و تا چند مرحله نیز پیش رفته بود.

راز آسمان پایتخت

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس از دیروز در مجموعه ورزشی شیرودی آغاز شده است. امیر جدیدی بازیگر سینما نیز به انتخابی تیم ملی دعوت شد و قرار بود در این مسابقات شرکت کند اما از حضور در مسابقات انصراف داد.

مرحله گروهی انتخابی تیم ملی تا 24 فروردین ادامه دارد. پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات دیویس کاپ مشخص می شود. مسابقات گروه چهار دیویس کاپ منطقه آسیا شهریور ماه سال جاری در ترکمنستان برگزار می شود.

امیر جدیدی با فیلم آفریقا به سینما ایران معرفی شد. او تا کنون در فیلمهای پرفروشی مثل اژدها وارد می شود، من، عرق سرد، قاتل اهلی، رخ دیوانه و لتیان بازی کرده است. جدیدی  برای فیلم‌های عرق سرد و تنگه ابوقریب هم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را به دست آورده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز