همه آنچه باید درباره چاپ و بسته بندی ترام بدانید

فلسفه وجودی گروه صنعتی«ترام چاپ سپاهان» رضایت مشتری است. نسل اول مجموعه چاپ و بسته بندی ترام با شروع به کار احمد احمدی در سال ۱۳۰۰در یکی از اولین چاپخانه‌های اصفهان شروع شد.

کاماپرس در ادامه ۱۵ نکته می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به صنعت چاپ جالب است؛

۱. احمد احمدی بعد ا‌ز ۱۳ سال کار در چاپخانه توانست «چاپخانه و کتابفروشی احمدی» را تاسیس کند که به عنوان یکی از اولین چاپخانه‌های استان اصفهان در زمینه چاپ اوراق تجاری، کتاب و روزنامه شناخته می‌شود.

۲. بعدها فرزندش ابوالقاسم احمدی، فارغ‌التحصیل رشته چاپ و گرافیک از اتریش، به ایران برگشت و همگام با روند رو به رشد صنعت چاپ در سال ۱۳۵۸ شرکت خانه چاپ را تاسیس کرد.

۳. خانه چاپ با نصب نخستین ماشین افست تک‌رنگ در سال ۱۳۶۹، سنگ بنای چاپخانه‌های صنعتی اصفهان را گذاشت و به دنبال آن، در سال ۱۳۷۹ اولین ماشین ۴ رنگ را در اصفهان آغاز کرد. این مجموعه همچنان به تولید مشغول است.

آریاک سفر

۴. علیرضا احمدی، به پشتوانه تجربه پدربزرگ و پدر- احمد و ابوالقاسم- با تجربه مدیریت «خانه چاپ» و شناسایی نیازهای روزافزون بازار ایران با همکاری همسرش سعیده نژادستاری مجموعه «ترام چاپ سپاهان» را در سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی کرد.

۵. این مجموعه با هدف ارتقای کارایی چاپ و بسته‌بندی محصولات مشتریان، با شعار «بهترین راهکار برای بهترین محصول» کار خود را ادامه داد.

۶. خلا امکان تولید بسته‌بندی‌های لوکس در تیراژ انبوه باعث نصب مدرن‌ترین ماشین انجام عملیات طلاکوب در ترام چاپ شد و به این ترتیب این مجموعه با استراتژی «متمایزسازی» راه خود را ادامه دادند.

۷. به موازات این تحولات، خطوط جعبه چسبانی نیز مجددا تجهیز و امکان تولید انواع ساختارهای بسته‌بندی به صورت اتوماتیک فراهم شد.

۸. گروه صنعتی چاپ و بسته بندی ترام به بسته‌بندی محصولات صنایع غذایی، چای، کالاهای مصرفی، آرایشی و بهداشتی و سلولزی می‌پردازد.

۹. ساخت سایت جدید شرکت بر مبنای ملاحظات زیست محیطی در بخش غذا و داروی شهرک صنعتی رازی در سال ۱۳۹۶ آغاز شد. در حال حاضر فضای این سایت به ۱۰۰ هزار متر مربع رسیده است.

۱۰. گروه صنعتی چاپ و بسته بندی ترام سپاهان مجهز به نرم‌افزارهای روزآمد و حرفه‌ای طراحی بسته‌بندی است که مطالعه و بررسی جزییات حین طراحی را فراهم می‌کنند.

۱۱. واحد خدمات مشتریان در مجموعه تِرام چاپ سپاهان در مهرماه سال جاری راه‌اندازی شد.

۱۲. اولین محموله صادراتی شرکت تِرام هم‌زمان با بازگشایی مرزهای ترانزیت بین ایران و عراق، تیرماه سال جاری به کشور عراق ارسال شده است. صادرات به کشورهای منطقه یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت تِرام در سال ۱۳۹۹ ذکر شده است.

۱۳. گروه صنعتی تِرام در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی در آذرماه ۱۳۹۸ حضور داشته است.

۱۴. اولین رویداد استارت آپ بسته بندی در سال ۱۳۹۷ با همکاری صاحبان صنایع و اساتید دانشگاه به میزبانی دانشگاه اصفهان و با سخنرانی علیرضا احمدی، مدیرعامل تِرام چاپ سپاهان برگزار شد.

۱۵. علیرضا احمدی در سال ۱۳۹۵ از طرف وزارت کار به عنوان کارآفرین برتر ملی و در سال ۱۳۹۶ در نهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت به عنوان مدیرجوان برتر انتخاب شد.

مرتبط با : چاپ و بسته بندی ترام
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز