هزینه اجاره خودرو در ترکیه 29 شهریور 1401

لست سکند

ترکیه یکی از مقاصد پر رفت و آمد ایرانیان چه برای تفریح و گردشگری و چه برای رویدادها و قرارهای کاری است؛ اجاره خودرو در ترکیه یکی از گزینه‌هایی است که علاوه بر تجربه سفری راحت و بدون دردسر، در کاهش هزینه‌های سفر نیز موثر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره خودرو در ترکیه برای ایرانیان معمولا به دلیل نیاز به داشتن کارت اعتباری مشکل است. از این رو اجاره خودرو در ترکیه از مجموعه‌هایی که امکان رزرو بدون نیاز به داشتن کردیت کارت را فراهم کرده‌اند در اولویت قرار دارد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اجاره خودرو در ترکیه بدون نیاز به ارائه کارت اعتباری می‌پردازد.

شرایط اجاره خودرو در ترکیه چیست؟

اجاره خودرو در ترکیه از طریق مجموعه سعادت رنت بدون داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین میزان دیپوزیت فراهم شده است؛ ضمن این‌که مبلغ دیپوزیت در زمان عودت خودرو، بدون هیچ‌گونه معطلی به مشتری بازگشت داده می‌شود. برای اجاره خودرو در ترکیه بهتر است حداقل دو هفته قبل از سفر خود به این کشور به رزرو خودرو مورد نظر اقدام کنید.

حداقل مدت زمان اجاره خودرو در ترکیه 3 بوده و خودرو مورد نظر پس از رزرو با توجه به تاریخ مندرج در قرارداد، در هر نقطه از کشور ترکیه به مشتری تحویل می‌شود. حتی شما می‌توانید خودرو اجاره شده را در یک شهر تحویل گرفته و در شهر مقصد به شرکت بازگردانید. از دیگر شرایط اجاره خودرو در ترکیه داشتن حداق 18 سال سن و رعایت محدودیت 150 کیلومتر در روز است.

راز آسمان پایتخت

نحوه اجاره خودرو در ترکیه

برای اجاره خودرو در ترکیه پس از انتخاب ماشین مورد نظر می‌توانید به دو شکل تماس تلفنی با شرکت یا از طریق آنلاین، خودرو را رزرو کنید. البته فرایند رزرو پس از انتخاب محل تحویل در ترکیه، ارائه مدارک مشخص شده و امضای قرارداد تکمیل می‌شود.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در ترکیه

برای اجاره خودرو در ترکیه علاوه بر مبلغ دیپوزیت که بسته به نوع خودرو از 14 تا 28 میلیون تومان متغیر است، نیاز به ارائه گواهینامه ایرانی و بین المللی معتبر نیز دارید. دیگر مدارک لازم شامل عکس یا کپی پاسپورت، عکس بلیط رفت به ترکیه و مبلغ بیعانه است.

تمام خودروهای موجود در ترکیه برای اجاره تحت پوشش کامل بیمه بوده و هیچ نگرانی‌ای از بابت پرداخت هزینه مازاد از این جهت وجود ندارد.

اجاره خودرو با راننده در ترکیه

امکان اجاره خودرو در ترکیه همراه با راننده برای ترانسفر فرودگاهی یا حتی برای گشت و گذار تورهای خصوصی و غیره امکان‌پذیر است. تمامی رانندگان خودروها در مجموعه سعادت رنت در ترکیه ازجمله افراد مجرب بوده و علاوه بر زبان فارسی به دو زبان ترکی استانبولی و انگلیسی نیز مسلط هستند.

قیمت اجاره خودرو در ترکیه

قیمت اجاره خودرو در ترکیه براساس مدل ماشین درخواستی و میزان روزهای اجاره محاسبه می‌شود؛ با وجود این، اجاره بلند مدت خودرو در ترکیه مشمول تخفیف شده و معمولا بسیار مقرون به صرفه تمام می‌شود. قیمت اجاره خودرو در ترکیه برای انواع مدل‌ها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز