هر آنچه باید درباره پوشاک بانوان سارک بدانید

لست سکند

آن چه برای اغلب مشتریان برندهای داخلی مهم است، توانایی رقابت این برندها با برندهای خارجی است. یعنی علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارند و در دسترس هستند، باید کیفیت و طراحی مطلوبی نیز داشته باشند. سارک یکی از این برندهاست که به صورت اختصاصی پوشاک بانوان ایرانی شامل محصولاتی چون مانتو، تی‌شرت، سوئیشرت و اکسسوری را تامین می‌کند.

کاماپرس، قصد دارد تا با بیان 8 نکته به صورت کامل برند سارک را به علاقه‌مندان مد و پوشاک معرفی کند؛

۱. سارک، نزدیک به ربع قرن است که فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است.

۲. مراحل تولید یک لباس شامل خرید نخ، بافت پارچه، رنگرزی و طراحی است که کلیه این مراحل زیر نظر برجسته‌ترین کارشناسان و طراحانی که در تیم سارک حضور دارند، انجام می‌شود.

۳. مدل تجاری سارک، شامل طراحی، تولید، توزیع و عرضه از طریق شبکه گسترده فروش است که مشتری در صدر این مدل تجاری قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

۴. طرح‌های سارک بسیار گوناگون و با تنوع بالا هستند. وجود هارمونی در رنگ‌بندی محصولات سارک از خصوصیات بارز آن‌ها است که نشان می‌دهد تا چه حد طراحان این برند، به جزئیات توجه دارند.

۵. تولیدی سارک در نمایشگاه‌های بین المللی تخصصی پوشاک نیز حضور پیدا می‌کند. این تولیدی در نمایشگاه‌ پوشاک بیروت و نمایشگاه پوشاک ایران که توسط اتحادیه صادرکنندگان پوشاک مسکو برگزار شده بود حضور داشت، همچنین سارک را می‌توان در نمایشگاه‌های سالانه بهار ایران و جشنواره برندهای برتر تهران و نمایشگاه سالانه بین المللی تخصصی پوشاک ایران یافت.

۶. محصولات سارک، توجه طیف وسیعی از مخاطبان را معطوف خود می‌کند؛ چرا که هدف این برند ارائه محصولات باکیفیت مطابق سلیقه بانوان ایرانی با توجه به وسعت ایران و تنوع اقلیم‌ها و فرهنگ‌ها است.

۷. برند سارک بیش از 15 نمایندگی در سراسر ایران دارد. شعب سارک در شهرهای تهران، بابل، شیراز، اهواز، تبریز، مشهد، چالوس و اصفهان قرار دارند. همچنین در همدان، سمنان و رشت نیز عاملین فروش و پخش محصولات سارک، همکاری می‌کنند.

۸. امکان خرید اینترنتی از طریق سایت نیز برای مشتریان سارک وجود دارد. همچنین به کسانی که برای بار اول از سارک خرید می‌کنند، یک تخفیف 10 درصدی تعلق می‌گیرد. جدول راهنمای سایزی که در سایت قرار گرفته، این خرید را آسان‌تر می‌کند. همچنین مشتریان تا هفت روز پس از خرید می‌توانند اجناس خریداری شده را تعویض یا مرجوع کنند. ارسال نیز به سراسر ایران رایگان است.

مرتبط با : سارک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز