نمایندگی جنرال گلد تهران

جنرال گلد تولیدکننده انواع کولر گازی، تهویه مطبوع و تلویزیون است که رنج قیمت کولرگازی‌های آن بین 11 تا 29 میلیون تومان متغیر است.

به گزارش کاماپرس، شرکت جنرال گلد محصولات خود را در سراسر جهان عرضه کرده و برای هر منطقه محصول خاصی را تولید کرده است. این شرکت با توجه به آب‌و‌هوای هر منطقه و مساحت فضا کولرهای خاصی را تولید کرده است.

* این شرکت محصولات کولر گازی اسپیلت، کولر گازی ایستاده، کولر گازی داکت اسپیلت، کولر گازی پرتابل و تلویزیون تولید می‌کند. کولر گازی‌های این شرکت در مدل‌های مختلف سوپر، مگا، اینورتر پلاس، پیستونی، ایستاده، ویتالی و … تولید می‌شوند.

* یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت، فروش محصولات به صورت اقساطی است. محصولات جنرال گلد با اقساط 12 ماهه و با ارائه چک کارمندی معتبر به فروش می‌رسند. میزان پیش پرداخت مورد نیاز در این روش 30 درصد کل خرید است.

* تمامی محصولات جنرال گلد با گارانتی به خریداران عرضه می‌شوند. محصولات به مدت پنج سال کمپرسور و به مدت دو سال گارانتی می‌شوند. گارانتی محصولات به صورت بدون قید و شرط است. به علاوه قطعات محصولات تا 18 ماه کارانتی تعویض دریافت می‌کنند. جنرال گلد تمامی محصولات خود را با تضمین اصالت کالا به فروش می‌رساند.

آریاک سفر

* جنرال گلد حدود 800 نمایندگی در سراسر ایران و در شهرهایی چون تهران، مشهد، اهواز، تبریز، لاهیجان، کرج، ساری و … دارد. نمایندگی اصلی این شرکت در تهران، خیابان خیام شمالی واقع شده است. به‌علاوه محصولات این شرکت را می‌توان از سایت جنرال گلد به صورت آنلاین خریداری کرد.

* شرکت جنرال متعلق به کشور چین است. محصولات کارخانه تحت لیسانس کشور تایلند تولید می‌شوند. برخی از کولر گازی‌های این شرکت با همکاری سه جانبه کشورهای چین، ژاپن و تایلند تولید می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : جنرال گلد
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز