نمایشگاه بهاره بهتر است یا فروش فوق العاده و حراج های فصلی؟

لست سکند

طبق اعلام رئیس اتاق اصناف تهران امسال فروش فوق‌العاده نوروزی، جایگزین نمایشگاه‌ بهاره می شود.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه فروش بهاره هر سال، ‌دو سه هفته مانده به عید برگزار می شد تا مردم پوشاک و کالا و آجیل و شیرینی را با قیمت پایین تر از فروشگاه خریداری کنند. اما امسال هم مثل سال گذشته اپیدمی کرونا اجازه برگزاری این نمایشگاه ها را نمی دهد و قرار است فروش فوق العاده نوروزی جای آن را بگیرد. البته برگزاری این حراجهای فصلی و فروش های فوق العاده نوروزی هم باید به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و دریافت مجوز باشد.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف درباره جایگزینی فروش های فوق العاده به جای نمایشگاههای بهاره در سطح کشور می گوید:« در این طرح تمرکز روی عرضه اقلامی است که بیشترین نیاز شب عید خانواده ها را شامل می‌شوند، مثل پوشاک، کیف و کفش و همینطور در بخش مواد غذایی مانند آجیل، میوه و شیرینی .»

رئیس اتاق اصناف درباره زمان برگزاری این فروش های فوق العاده می گوید:« مجوز برگزاری فروش فوق‌العاده به همه اتحادیه بخشنامه شده و برخی واحدهای صنفی هم شروع کردند، اما برخی منتظر هستند به شب عید نزدیک‌تر شویم. البته واحدهای صنفی باید قبل از برگزاری حراج از اتحادیه مجوز دریافت کنند.»

راز آسمان پایتخت

فراهانی در پاسخ به اینکه مردم از این فروش های فوق العاده هم مثل نمایشگاه بهاره استقبال می کنند یا نه به ایسنا می گوید:« در این جشنواره تاکید بر عرضه کالای تولید داخل است، کالاها باید با برچسب قیمت در معرض دید خریداران قرار گیرند و فروشنده هم مکلف به صدور فاکتور فروش است.

در مورد قیمت هم با توجه به وضعیت معیشتی مردم سعی می‌شود به گونه‌ای عمل شود که کالا با کمترین سود ممکن عرضه شود و البته مردم هم نباید انتظار تخفیفات غیر واقعی داشته باشند. »

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز